Ja, eftersom jag är väldigt bra på återkrav, om du vill, kontakta mig. Jag har 400 tusen följare på Instagram, alla borde kontakta mig. Jag vill inte ha pengar, jag vill inte ha någonting från dig, jag är ingen bedrägeri, jag kommer att lära dig hur man återkrav, hur man kommunicerar med banken och hur man presenterar bevis för dem. Jag kommer att bryta fördomarna hos människor som närmar sig med fördomar som du, var säker på det. @royalnoblescom Kom igen, skicka ett meddelande till mig så ska jag visa dig vilken typ av person jag är.
Yes, because I am very good at chargeback, if you want, contact me. I have 400 thousand followers on Instagram, everyone should contact me. I don't want money, I don't want anything from you, I'm not a fraud man, I will teach you how to chargeback, how to communicate with the bank and how to present evidence to them. I will break the prejudices of people who approach with prejudices like you, be sure of that, man. @royalnoblescom Come on, message me and I'll show you what kind of person I am.
Automatiskt översatt: