Är det någon som har något tips på var jag kan ta upp detta...
har drygt 800 pund i betalningar till Kesspay – ett kambodjanskt företag som verkar sälja någon slags NFT och annat som inte är riktigt klart!
höjde återkrav och företaget kom tillbaka med alla dessa "bevis" att jag hade skapat ett konto hos dem 😵💫 Bank tog deras parti och återkrav avböjde! Väcktes som ett formellt klagomål som bevisar att deras bevis var falska och att de inte svarar på några e-postmeddelanden. Banken avböjde fortfarande så har höjt till FOS.
bevisen från dem visar faktiskt att jag satte in över £4k på ett förmodat konto jag har hos dem! Och inga uttag visas så egentligen enligt dem borde jag ha över £4k på ett konto någonstans 🙈
När jag försöker logga in på deras sida genom att trycka på glömt lösenord leder det mig till att mejla dem, vilket jag har gjort över 10 gånger och inte fått ett enda svar.
har tagit upp till FOS, tagit upp kambodjanska cyberbrott (inget svar) och kambodjanska DPA-myndigheter (inget svar)
Så frustrerande! Är det någon som vet vart jag annars kan ta upp detta?
Does anyone have any advise where I could possibly raise this to…
have just over £800 in payments to Kesspay - a Cambodian company that seems to sell some kind of NFTs and other things that’s not really clear!
raised chargebacks and company came back with all this "evidence" I had set up an account with them 😵💫 Bank took their side and chargeback declined! Raised as formal complaint proving their evidence was fake and that they don’t respond to any emails. Bank still declined so have raised to FOS.
the evidence provided by them actually shows I deposited over £4k into a supposed account I have with them! And no withdrawals are shown so really according to them I should have over £4k sitting in an account somewhere 🙈
When I try to log into their site by pressing forgot password it directs me to email them, which I have done over 10 times and not had a single reply.
have raised to FOS, raised to Cambodian cyber crimes (no reply) and Cambodian DPA authorities (no reply)
So frustrating! Does anyone know where else I could raise this to?
Automatiskt översatt: