HemKlagomålRichard Casino - Spelarens vinster stod inför uttagsbegränsningar.

Richard Casino - Spelarens vinster stod inför uttagsbegränsningar.

Automatiskt översatt:

Belopp: A$5 066

Richard Casino
Inskickat: 2025-01-18 | Löst : 2025-04-13
Löst Vårt utlåtande

Ärende avslutat

LÖST

Ärenderapport

Översättning

Spelaren från Australien hade satt in $800 och vunnit $9 000, tillsammans med en $500 VIP-bonus. Efter att ha försökt ta ut $5 000 stötte han på problem med restriktioner för bonusvinster och krediterades endast $800, vilket gjorde honom förvirrad över det totala saldot och ytterligare begränsade ett efterföljande uttag på $4 000. Klagomålsteamet ingrep och fastställde att spelaren hade rätt till ett saldo på $10 885 innan bonusgränsen började tillämpas. Efter att ha granskat situationen kom man fram till att spelaren skulle få $5 066 som en rättvis upplösning, vilket sedan behandlades av kasinot. Spelaren uttryckte tacksamhet för hjälpen från klagomålsteamet och sa att utan deras hjälp skulle han inte ha uppnått en lösning. Klagomålet markerades som löst.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Har stött på betydande problem med ditt onlinecasino


1. **Insättningar och initiala vinster**:

- Jag satte in **$800** på RichardCasino.

- Jag vann **$9000**, vilket gör ditt nya saldo till **$9000**.


2. **Bonusaktivering**:

- jfick en **$500 VIP-bonus** som du aktiverade.

- Efter att ha uppfyllt omsättningskraven steg mitt kontosaldo till **$10 800**.


3. **Uttagsförsök**:

- Jag försökte ta ut **$5000**, men fick ett e-postmeddelande om ett problem och endast **$800** krediterades.

- Kasinot informerade mig om att dina vinster från bonusen är begränsade till **10 gånger bonusbeloppet**.


4. **Ändringar av slutsaldo**:

- Ditt kontosaldo sjönk till **$5000** efter uttag.

- Du spelade igen och vann ytterligare **$4000**.

- När du försökte ta ut det här beloppet mötte du ytterligare en begränsning på **$4000**.


### Orsaker till dessa problem:


- **Bonusrestriktioner**: Onlinekasinon har ofta strikta regler om bonusar. I ditt fall verkar det som om vinster som härrör från bonusen avsevärt kommer att begränsa din möjlighet att ta ut dessa pengar.

- **Omsättningsregler**: Bestämmelsen om att endast kunna ta ut vinster motsvarande **10 gånger bonusbeloppet** gäller här. Eftersom dina vinster härrörde från dina insättningar och bonusen tillförde ytterligare komplexitet, verkar det vara en del av dina vinster som inte går att dra tillbaka.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Mtn995,

Tack så mycket för att du skickade ditt klagomål. Jag är ledsen att höra om dina problem med Richard Casino och förstår din frustration angående uttagsprocessen.

För att hjälpa oss att bättre förstå din situation skulle jag vilja ställa några fler frågor:

  • Kan du förtydliga när du gjorde insättningen på $800 och när du fick $500 VIP-bonusen? Detta kommer att hjälpa oss att förstå tidslinjen för dina insättningar och vinster.
  • Du nämnde att efter att ha uppfyllt omsättningskraven steg ditt saldo till $10 800. Var några av dina vinster från $500 VIP-bonusen begränsade vid den tidpunkten? Om så är fallet, kan du ge mer information om hur detta påverkade ditt saldo?
  • Efter dina uttagsförsök mötte du ytterligare begränsningar och ditt kontosaldo sjönk. Kan du förtydliga vilken kommunikation du fick från casinot angående detta? All ytterligare information hjälper oss att förstå vad som hände sedan.
  • Kan du vänligen tillhandahålla och vidarebefordra din fullständiga spelhistorik, eftersom detta gör att vi kan granska ditt spelande och dina vinster i detalj? Vänligen skicka den till petronela.k@casino.guru om möjligt.

Ditt samarbete är avgörande för att vi ska kunna gå vidare med detta ärende och lösa problemet. Utan din input kanske vi inte kan fortsätta effektivt.

Jag hoppas att vi kommer att kunna hjälpa dig att lösa det här problemet så snart som möjligt. Tack på förhand för ditt svar.

Med vänlig hälsning,

Petronela



Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag trotsade pengarna den 1 januari. Så kasinot säger att för att ha guldmedlemskapsstatus måste mina utgifter överstiga 2000 i månaden men det är den första dagen i månaden och innan dess har jag inte spenderat 2000. Så de skickar den bonusen till mig inte som en gåva utan som ett lockbete. Så mitt konto låg på runt 7000 när jag fick den bonusen. Aktiverade inte bonusen förrän jag visste att jag var klar med mina vinster och jag ville bara spela för skojs skull. Det var 9000. Inget av mitt saldo var begränsat, inte ens VIP-bonusen. allt sagt uttagbart. Tills jag gjorde ett uttag på 5800. Men vad jag inte förstår är de onky tillåter max 4000 uttag? Men de tillät mig att ta ut 5800? Det är roligt. Jag får ett e-postmeddelande som säger att mitt uttag avvisades att beloppet har krediterats ditt konto. Endast 800 krediterades. Jag kontaktade dem och sa vad är det som händer? De sa att jag hade bonusvinster. Och de fick ta 500x10. Att jag nu får göra ett uttag och att det inte borde vara något problem. Jag sa att jag skulle vänta en sekund. Mitt konto var 9000 jag aktiverade bonusen vilket innebar att bonusvinsterna var 1800. Jag hade ett saldo på 9000 som härrörde från en insättning. Jag blev så arg och började spela baccarat och vann ytterligare 4000. Jag trodde att allt var bra eftersom de tog de pengarna. Eftersom det fortfarande står uttagbart. Vilket betyder att mitt konto är begränsat eller vad som helst. Jag gör ytterligare 4000 uttag. Innan jag gör ett uttag kontaktar jag dem och ber dem att jag ska göra ett uttag. Bara för att se till att detta inte händer igen. Jag fick inget rakt svar och att det kommer att granskas av ekonomiteamet. Allt var bara lögner. För när de tog 5000 sa de till mig om jag nu får göra ett uttag och saldot kommer inte att påverkas. De sa att jag trodde att jag fick ta ut det beloppet. De tog det andra beloppet också. Jag gjorde en insättning och vann 9000 inklusive 4000. Ingen bonus. Jag ser nu att det var ett lockande att få mig att aktivera det. Eftersom jag inte spenderade totalt 2000 så anledningen till att de gav mig den bonusen var bara av den anledningen.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag har begärt en fullständig spelhistorik

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Vad jag inte förstår är att när de ger dig bonusar. Maxvärdet du får satsa med bonusar var 15 i spel med höga insatser. varför fick jag satsa 1500 dollar på baccarat. Eftersom de hoppades att förlora mina pengar innan jag tar ut så att de inte behövde ta till detta system. Men jag förlorade inte, jag vann 14800 totalt. Men jag förlorade det inte spelen jag förlorade det till kasinot. Du spelar du förlorar du polis det. Men när du spelar och vinner Men kasinot tar det är det orättvist. Jag behöver ta hand om mig.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Detta är mitt sista alternativ. Jag hade ingenstans att ta vägen jag bråkade och bråkade. Jag hade rätt många gånger de motsäger sig själva flera gånger men jag kunde inte vinna. Nu spelar jag fortfarande för jag jagar det som tog men jag förlorar och förlorar. Du är mitt enda hopp. Gör sålunda offentligt

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bara för att fixa misstaget lämnade de mig med 5000 och 800. Så jag spelade och vann ytterligare 4000. De tog sedan ytterligare 4000 vilket totalt 9000. De gav en VIP-bonus 500 trots att jag bara var januari och mina utgifter var mindre än 2000. Jag vet detta eftersom staycasino och richard casino är samma sak. Jag nådde guldmedlemskap eftersom mina utgifter nådde 2000. Mitt richardkonto var bara några hundra. Vinster är inte utgifter

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag kontaktade casinot och frågade dem om min spelhistorik. Jag skickar ett meddelande till vip-chefen att han säger nej och jag frågar honom varför inte kompis? Ger mig ingen anledning. Jag trycker på honom. Han säger till slut ja men han stannar i 2 dagar. Jag får ett e-postmeddelande och de skickar mig min historia för staycasino sin andra sida. Äntligen kommer det. Jag inser att det är redigerat men jag försöker förstå varför. Sedan kom det till mig. När jag kommunicerade med dem sa han till dem att ingen bonus spelades förrän 8800, rättade han mig och sa 9800. Sedan ger han mig min spelhistorik och redigerade att jag spelade utmärkelser "freespin". Btw bonusen var ingen gratissnurr.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Spelet säger också att jag vann mina pengar den 1 januari. Nej, jag satte in den 2 januari och vann

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Tack så mycket, Mtn995, för att du tillhandahåller all nödvändig information. Jag kommer nu att överföra ditt klagomål till min kollega, Adam ( adam.m@casino.guru ), som kommer att hjälpa dig. Jag önskar dig lycka till och hoppas att ditt problem är löst till din belåtenhet inom en snar framtid.


Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


Jag har granskat ditt fall och kommer att kontakta casinot för att se om jag kan hjälpa dig.

Vi skulle vilja bjuda in Richard Casino att delta i konversationen och delta i lösningen av detta klagomål.

Bästa Richard Casino,

Kan du snälla förtydliga de exakta skälen till att minska spelarens tonvikt?

Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag skulle vilja tillägga att kommunikationen har varit väldigt ensidig. När jag ställer en fråga till dem ger de mig det mest irrelevanta svaret? De har sagt att alla bonusvinster är föremål för maximala uttagsbegränsningar. Jag har sagt gång på gång. Bonus är när bonusen aktiveras och beloppet efter är föremål för restriktioner.


När jag gjorde en insättning på 2/1 kom ihåg att weekcash betalas inte USA-tid utan AUS-tid. Mina spelupplägg visar inkonsekvenser, till exempel finns spelet daterat 31/1/24 och efter det borde det vara 1/1/25 men det är 30:e dagen innan. Det fortsätter tills det når och säg veckovis kontantbonus, sedan går det tillbaka till 31/12/24. Spelets ID är inte heller i numerisk ordning. Jag säger hela tiden visa mig att framgångsrikt satsade det och spelade med dessa pengar och vann 10 800. De kommer inte. Istället säger de att det inte finns något fel, allt är korrekt. Jag kan inte se något korrekt om att ett vad som har varit tidigare dags är framför ett framtida vad. Jag tror att detta casino har förändrat mitt spelande så att det ser ut som att jag spelat med bonusar från början till slut. Jag gjorde flera insättningar och jag minns att jag aldrig fick någon veckovis kontantbonus före den 09/01/2025.


Även sajten säger att bonusar endast kan ges till verifierade konton. Det sägs att de inte är ute efter att lura kunderna men jag förstår. Du lägger pengar i förlora det du polis det. Men när casinot säger något som inte är sant och även säger att det är mitt fel? Jag gjorde insättningar flera gånger eftersom mitt konto nådde noll.


Jag ska göra det enkelt det här är vad som hände. Jag satte in totalt 800. Inga insättningsbonusar användes eller gavs till mig. Hade vinster på 9800. En vip kontantbonus gavs till mig trots att mina utgifter inte var 2000 den månaden. Jag frågade varför en vip kontantbonus gavs till mig när jag precis hade börjat spela även insättningsbonusar som inte var så mycket. Insättningsvinster är mina. Bonusvinster Jag accepterar att jag är föremål för deras villkor. Beloppet 10800 var inte låst till bonus, det står att det är uttagbart.

Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Allt ignoreras

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


Jag har också märkt avvikelserna i uppgifterna. Vi väntar på att casinot svarar och klargör situationen.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag fick veta att alla vinster som härrör från en bonus är föremål för maximalt uttag. Inte hela balansen

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

På bonusvillkoren står det tydligt att eventuella vinster till följd av bonusen är föremål för detta. För det är inte meningsfullt att om du har en insättningsvinst på 10 000 aktiverar du en bonus på 3 dollar och säger till mig att du bara får 3 dollar från de 10 000 som är löjligt. Jag hade vinster som ett resultat av en insättning. Även när de begärde min spelhistorik ändrade de mitt spel så att det skulle se ut som om jag spelade med en bonus, men de kopierade och klistrade in den och glömde att göra siffrorna rätt. Väldigt lömskt.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Casino Guru Team,


Vi beklagar verkligen all frustration som spelaren kan ha upplevt i den här situationen. Vi förstår till fullo hur sådana ärenden kan vara angelägna och vi uppskattar möjligheten att ge förtydliganden.


Enligt våra bonusvillkor är alla insättningsbonusar föremål för en maximal utbetalningsgräns på 10 gånger bonusbeloppet . Tills ett uttag har behandlats, förblir spelarens saldo underkastat denna maximala vinstregel.


Som ett resultat av detta drogs eventuella vinster över det tillåtna beloppet från saldot i enlighet med våra villkor. Vi vill försäkra dig om att vårt team har genomfört en grundlig och noggrann granskning av alla beräkningar, vilket bekräftar att de tillämpade begränsningarna bedömdes korrekt.


Vårt primära mål i sådana fall är att avgöra om bonusbeloppet har påverkat de totala vinsterna. Detta säkerställer en rättvis och transparent utvärdering, samtidigt som man tar hänsyn till effekten av eventuella aktiva bonusar.


Om spelaren kräver en detaljerad uppdelning av beräkningarna, tillhandahåller vi gärna detta via e-post på begäran. Men på grund av vår datasekretesspolicy kan vi inte dela sådan information offentligt. Om du har några ytterligare frågor eller behöver ytterligare förtydliganden, tveka inte att höra av dig.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Richard Casino,


Stort tack för ditt svar. Spelaren uppger att de samlat på sig vinster från en insättning, så för att vi ska kunna förmedla situationen effektivt skulle vi behöva se bevis som stöder ditt uttalande.

Spelhistorik har tidigare lämnats till spelaren, men det verkar finnas avvikelser/fel i data. Kan du ge den relevanta historiken, antingen till spelaren eller till mig direkt( adam.m@casino.guru ), så att vi kan se hur saldot ackumulerades och användningen av bonusen som nämns?


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag stötte på betydande förvirring när jag kontaktade din supportpersonal angående mina kontoproblem. Till en början fick jag oklar och motsägelsefull information. Jag påpekade ett fel i min kontohistorik, men jag fick veta att det inte fanns något fel. Jag är väl medveten om mina insättningar och de spel jag spelade.


När jag frågade om avvikelserna hävdade ditt team att det berodde på att du aktiverade en bonus på 9800. De försäkrade mig om att mitt saldo på 5000 var korrekt och att jag kunde ta ut det utan begränsningar. Frustrerad men ändå bestämd började jag spela baccarat med hög insats och lyckades vinna ytterligare 4000.


Men när jag försökte ta ut mina vinster fick jag återigen veta att saldot nu är korrekt och kommer inte att möta några ytterligare begränsningar, vilket motsäger den tidigare försäkran. Den här situationen har orsakat mig en hel del frustration, och jag började känna för att ge upp. Men när jag gick igenom min spelhistorik blev jag säker på att något var fel. Mitt spel går inte ihop en sekund, det står att gratissnurrbonus spelas i början nästa sekund är det någon annanstans. Du kopierar och klistrar in så mycket du vill men det finns för mycket spelande för att dölja det. Ni sa till mig att jag aktiverade min bonus på 9800 redan, varför sa ni inte till mig att jag aktiverade på 200 eller 3000? Men det var det inte. Siffror ljuger inte. Om ni tog pengar från mig två gånger. Varför går mitt saldo helt plötsligt från 4000 till 8000 genom att spela genom att slå en snurrsatsning på 2 dollar? Det finns fortfarande fel. Detta är fortfarande inte rätt historia.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Snälla om jag fick en utmärkelse gratissnurr. Eftersom valde bonuserbjudanden. Det skulle vara ett e-postmeddelande till mig för att erbjudandet enkelt. Om det inte fanns något erbjudande så hände det inte.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag ska lägga upp allt de har sagt till mig om min bonus. Den enda bonusen de hänvisade till min uttagsbegränsning. Inte en enda gång sa de att jag började spela med en bonus eller några, bara en. De nekade mig allt det påverkar min mentala hälsa. Jag har inget att förlora längre. De 9000 från mig. Jag lägger ytterligare 7000 plus 15000 i deras systercasinovistelse Jag är platinamedlem. Dessa människor är kriminella, typ avskum typ de som tar från de fattiga. Den kategorin.

Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Så nu har min historia ändrats igen. Siffror ljuger fortfarande inte. Så jag spelade med 5 6 bonusar nu. Så varför gäller uttagsbegränsningen endast 1 bonus? Borde det inte gälla alla??

Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning

Jag minns bara att 1 bonus spelades, inte 5 bonusar. Jag fick höra att det inte fanns några fel ännu. Du har fortfarande inte skickat rätt historik. Så vilken bonus jag än ska spela, visa mig e-posterbjudandet som du normalt skickar till en spelare innan de aktiveras.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

De sa till mig att min begäran kommer att ses av deras bästa specialist. Efter det raderas min. De kan inte berätta varför

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


Tack för ytterligare information. Jag har också försökt kontakta kasinot via Skype, så vi kommer att ge dem lite mer tid att svara och klargöra situationen.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Casino Guru Team,


Tack för din senaste förfrågan.


Vi vill bekräfta att spelaren redan har fått hela spelhistoriken.

För att säkerställa att all relevant information, inklusive spel gjorda med bonusmedel, är synlig ber vi spelaren att ladda ner den bifogade filen.

Observera att vissa detaljer, inklusive bonusrelaterade spel, kanske inte är helt synliga när du kommer åt filen via onlinetjänster för att öppna .xls-dokument.


Dessutom vill vi betona att vi som ett licensierat kasino inte kan ändra eller redigera någon del av den tillhandahållna informationen, eftersom sådana åtgärder är strängt förbjudna enligt lagstadgade standarder.

Om spelaren föredrar är de välkomna att skicka om filen direkt till dig för vidare granskning.


Vi hoppas att detta klargör saken och vi står till ditt förfogande om du skulle behöva ytterligare hjälp.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Richard Casino,


Tack för ditt svar. Kan du förtydliga om bonusen som har orsakat minskningen av vinsterna var "Award freespins"? Hur aktiverades denna bonus?


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Casino Guru Team,


Tack för dina ytterligare frågor.


Vi skulle vilja förtydliga att bonusen i fråga gavs som 'Award Cash', en belöning för deltagande i turneringen. Denna bonus krediterades automatiskt till spelarens konto men förblev inaktiv till en början. Även om det krediterades men ännu inte aktiverats, hade det ingen inverkan på spelarens totala saldo, och alla medel på kontot vid det tillfället var insättningsmedel.


Men när spelaren aktiverade bonusen slogs bonusmedlen samman med insättningsmedlen. Efter det fortsatte de att spela, placerade många satsningar och vann igen med en blandning av både insättnings- och bonusmedel. På grund av detta är det tydligt att bonusmedlen direkt bidrog till vinsterna, vilket innebär att bonusbegränsningarna måste gälla för den totala vinsten. Dessutom, låt oss påpeka att på grund av våra regler och villkor börjar spelaren spela för riktiga pengar först, sedan för bonuspengarna.


Naturligtvis påverkades inte några riktiga insättningsmedel från det misslyckade uttaget. De låg kvar på spelarens saldo och var fortfarande tillgängliga för uttag.


Om du har ytterligare frågor eller behöver ytterligare hjälp, tveka inte att höra av dig.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Richard Casino,


Tack för förklaringen, men jag är rädd att jag är något förvirrad.


Tidigare har du angett "Enligt våra bonusvillkor är alla insättningsbonusar föremål för en maximal utbetalningsgräns på 10 gånger bonusbeloppet. Tills ett uttag har behandlats, förblir spelarens saldo föremål för denna maximala vinstregel" men nu låter det som att bonusen är en kontantbonus som ett resultat av spel i en turnering, inte från en insättning.


Kan du vänligen ange exakt datum och tid då denna bonus aktiverades, eftersom jag i spelarens spelhistorik bara kan hitta något som anges som "Belöna gratissnurr"?


Kan du också förtydliga villkoren för denna bonus (maxuttag, omsättningskrav etc.), var de nämns på kasinots hemsida, och om spelaren blev medveten om dem?


Med vänlig hälsning,

Adam


Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Det märker jag också. datumet för aktiveringen av bonusen är 2025-01-01 21:15:30.596 på saldot 8706. Jag skulle vilja informera dig först

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Casino Guru-representant,


Tack för din förfrågan.


Vi vill informera dig om att vi kan ge det exakta datumet och tiden för bonusaktiveringen efter att spelaren bekräftat att de är bekväma med att dela denna information i ett allmänt svar.

Dessutom kan aktiveringstiden för bonusen enkelt ses i insatshistoriken, speciellt när spelaren placerade sin första insats med bonusen.


För att ge ytterligare klarhet anger våra bonusvillkor följande:

" De maximala vinsterna som kommer att betalas ut som ett resultat av eventuell kontantbonus, cashback, personlig bonus, gratis chipbonus (inklusive, men inte begränsat till välkomstpaket, helgåterladdning, specialbonusar för VIP-nivåer, Comppoints, turneringsvinster, lotterivinster, etc.) kommer att vara lika med bonusbeloppet multiplicerat med 10 "

Om specifika villkor för bonusen inte beskrivs i ett separat avsnitt kommer de allmänna bonusvillkoren som beskrivs i våra villkor att gälla.


Dessutom vill vi påpeka att spelaren angav sin förståelse och samtycke till villkoren under registreringen. Vi vill betona att vi, som ett fullt licensierat och reglerat casino, flitigt följer alla tillämpliga lagar och förordningar som styr vår verksamhet. I detta avseende vill vi förtydliga att avdraget i fråga har genomförts i enlighet med fastställda villkor.


Om du har ytterligare frågor eller behöver ytterligare förtydliganden är du välkommen att kontakta oss.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team


Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Visst är du ett licensierat casino? Så hur kommer det sig att du erbjuder bonusar till en spelare som inte ens var verifierad då? Jag förstår allt. Det står att spelare som inte har verifierat inte kan ta emot bonusar. Jag var inte ens verifierad när jag tog ut pengarna.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Och det är komplett bs. Hur är det vettigt att bonusen var inaktiv och att jag inte aktiverade den förrän senare. Men det är en "turneringsbonus". Specifikt vilken turnering spelade jag? Det var ingen turnering på den tiden. Julen var över jag satte in pengar på nyår kompis. Det finns en anledning till att du skickade mig 500. Mitt konto var över 5000 när det skickades till mig, antingen förlorar jag allt eller så tar jag betet och ni spelar det här bs bonusvillkorskortet

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Vinster och bonus hålls åtskilda och du gjorde inte detta mot mig när jag gjorde en insättningsbonus. Eller mina kompisar. Om du inte gör det, hur kommer det sig att detta gäller mig? Belöningsbonus? Hur var detta en bonus? Det är mer som att aktivera detta och vi tar alla dina vinster

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning


Bästa Richard Casino,


Tack för ditt svar, men jag är rädd att du inte har svarat på min fråga angående de specifika kraven för bonusen – vi måste känna till omsättningskraven. Du nämner också att medlen har blivit blandade - visas bonusbelopp och saldon med riktiga pengar för spelaren som separata saldon eller som ett enda saldo medan bonusen är aktiv? Hur aktiverades bonusen och från vilken turnering kom priset?


Som du nämnde tidigare, ackumulerades spelarens saldo helt och hållet från deras egna medel vid den tidpunkt då bonusen krediterades. Förstår jag att spelaren genom att aktivera bonusen på något sätt har gjort alla sina tidigare vinster som bonuspengar?


Vänligen förstå att vi behöver detaljer om denna bonus och hur den fungerar för att kunna förmedla klagomålet på rätt sätt.


Med vänlig hälsning,

Adam



Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning

Jag bekräftar att jag är bekväm med att min information delas. Så länge det är den rätta. Det här är från det första dokumentet du skickade till mig. Jag sparade den.

Bonus aktiverades på 8000. Fick veta att mina vinster kom från bonus. Men jag hävdar att det inte var fallet om och om igen. Sedan sa de att blanda bonus och vinster från en insättning kommer att utsätta mitt saldo för maximal uttagsregel. Men ingenstans på villkoren säger det. Jag tillbringade timmar med att försöka förklara. Det är som att bråka inför en tegelvägg. Så frustrerande. Ja, jag tillåter allt att sägas till casinoguruteamet.


Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Casino Guru Team,


Tack för att du hör av dig med dina frågor.


Vi uppskattar din förfrågan och ger gärna förtydliganden. Bonusen krediterades automatiskt till spelarens konto så snart turneringen avslutades. Det förblev dock inaktivt till en början, vilket betyder att det inte påverkade spelarens saldo förrän de aktiverade det manuellt.

När den väl aktiverats började spelaren satsa, och i det ögonblicket blandades bonusmedlen med riktiga pengar.


Dessutom placerade spelaren ett betydande antal insatser med hjälp av bonusmedel, vilket direkt bidrog till deras vinster.

Eftersom bonuspengarna spelade en nyckelroll för att generera vinsterna gäller den maximala uttagsgränsen för bonusmedel i detta fall.


För att förtydliga ytterligare:

På sidan Profil > Plånbok > Uttag finns ett avsnitt märkt "Låst av bonus." Detta visar de bonusmedel som fortfarande måste omsättas innan de kan tas ut.

När spelaren har slutfört de nödvändiga satsningarna kommer de att kunna ta ut pengar. Men även efter att ha uppfyllt omsättningskraven gäller fortfarande den maximala utbetalningsgränsen från bonusfonder . Alla belopp som överstiger denna gräns kommer att tas bort under uttagsprocessen eftersom vinsterna kom från bonusmedel.


Vi hoppas att denna förklaring hjälper! Om du har några andra frågor får du gärna fråga.


Tack för din förståelse.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Inaktiv? Så du bör ha informationen om denna bonus om du anger inaktiviteten hos en bonus som erbjuds av Richard. Också inaktiva bonusar löper ut snabbare. Vilket datum fick jag egentligen denna bonus då? Jag har fått e-postmeddelanden för varje bonus som ges till mig ingen insättning, insättningsbonus, till och med vinst i en turnering. Men jag har inte den här.



Bonusen fanns inte där vid insättning efter insättning. Det finns en sak med samtalsaviseringar och det meddelade mig inte ens och inte heller fick jag ett e-postmeddelande om det. Jag fick ett pris för en turnering som jag gjorde anspråk på och det var inte en bonus på 500 dollar. Jag trodde ärligt talat att det var för att jag nådde VIP-status. Från den 27/12 -31/12 skulle jag göra en insättning eller spela en bonus. Det slutade alltid med att mitt saldo blev 0. Jag minns också att jag aktiverade en bonus före insättningarna, det gav inte kontanter. Annars hade jag aktiverat det då och där.


Spelade bonusen en nyckelroll i mina vinster? Ok, det motsäger när det sägs först att bonusen var inaktiv men den spelade en nyckelroll i vinsterna. Det är omöjligt, det ena eller det andra. Det gjorde absolut ingenting för min balans. Jag vann 8000 från 400. Sedan aktiverar jag bonusen. Om det inte vore för 8000 så hade bonusen omsatts. Begäran på 5800 nekades och endast 800 returnerades till mitt konto 4800 återstod. Vilket du sa att min balans är korrekt. Spelade sedan bordsspel och satsade 500-2000 dollar för att du drev mig att vinna tillbaka pengar du hade tagit från mig. Tappade också allt men som tur var gjorde jag inte det.


Det här är vad jag har gjort med dessa människor under de senaste två månaderna och förklarar min sida. Om och om igen gjorde jag ont i fingret. Går i cirklar. Allt detta gjorde var att det motsatta lämnade mig med 5800 medan ta 9000. De såg mönstret som normalt du inte vinner men min balans fortsatte att klättra och klättra. Den bonusen satte stopp för det.



Denna avböjning är stark.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Inaktiv bonus men vinsterna kom från bonusen är inte vettigt

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej alla,


Tack för dina svar.


Bästa Richard Casino,


Jag förstår att bonusen inte aktiverades direkt, men det är fortfarande inte klart hur den har aktiverats - gjorde spelaren detta själv på något sätt? Vad var spelarens saldo innan bonusen aktiverades?


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Casino Guru Team,


Vi uppskattar din förfrågan och de ytterligare frågor du har tagit upp.


Vi vill förtydliga att bonusen i fråga lades till med två alternativ: "aktivera" och "avbryt". Detta indikerar att spelaren hade aktiverat bonusen själv genom att helt enkelt klicka på "aktivera"-knappen.


För att verifiera saldot innan bonusen appliceras kan du se spelhistoriken. Specifikt hittar du en rad som beskriver den första insatsen som gjordes med bonusen. Den här raden visar både saldot innan bonusen applicerades och saldot efter att insatsen lades.


Efter att ha granskat uppgifterna kan vi bekräfta att spelarens första insats med denna bonus placerades den 1 januari 2025 kl. 20:40:06 UTC.


Om du har ytterligare frågor eller behöver förtydliganden i någon fråga, tveka inte att kontakta oss.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag ger tillåtelse att min information får talas fritt. Du har information. Jag skulle vilja ha en kopia av e-postmeddelandet om bonusen som skickades till mig. Jag sa inte att jag inte aktiverade den. Beloppet 8300 berodde inte på en bonus om det var det, vi skulle väl inte vara här.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hur kommer det sig att jag fortfarande inte har någon information om när bonusen erbjöds mig. Inte aktivering Jag vet redan när jag aktiverade den. Du sa att bonusen var inaktiv vilket betyder att du vet när den gavs. Bonusen var inte inaktiv alls.


Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Richard Casino,


Tack för svaret. Jag ser att saldot före bonusen var $8503. Kan vi förtydliga hur detta belopp ackumulerades? Var det direkt från insättningar, eller även tidigare användning av bonusar?


Även om jag förstår att att blanda pengar med bonusen kan orsaka problem angående ytterligare vinster, om detta tidigare saldo ackumulerades rättvist av spelaren, verkar det inte rättvist att det påverkas av den maximala vinstregeln som tillskrivs den senare användningen av en bonus.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Casino Guru-representant,


Tack för att du hörde av dig. Vi uppskattar dina förfrågningar.


Vi vill försäkra dig om att vi är ett licensierat och fullt reglerat casino. Vår verksamhet bygger på transparens och rättvisa, och vi följer alltid tydliga och ärliga regler för våra spelare. Vårt mål är att behålla förtroendet och säkerställa en säker spelupplevelse för alla.

Angående din fråga, summan av $8503 på saldot innan bonusen ackumulerades från en kombination av både spelarinsättningar och aktiv användning av tidigare bonusar.

Det är viktigt att framhålla att spelaren placerade en ansenlig mängd insatser med hjälp av bonusmedel, vilket uppgick till totalt 5 887 insatser. Dessutom är det viktigt att klargöra att i enlighet med våra villkor börjar spelare att spela för riktiga pengar först, sedan för bonuspengar.


När det gäller de medel som påverkas av regeln om maximalt uttag, är det viktigt att klargöra att denna policy gäller specifikt för vinster som genereras från bonusar. Detta är en standardpraxis och beskrivs i våra villkor för att upprätthålla rättvisa och konsekvens.

Sammanfattningsvis, med hänsyn till ett så stort antal insatser, förlorade användaren initialt hela sitt saldo av riktiga pengar som han hade innan han aktiverade bonusen. Efter det fick han en vinst igen, men det var redan vinst från bonusfonder, så det fanns en balansstation.

Vi hoppas att den här förklaringen löser all förvirring, och vi finns alltid här för att hjälpa dig med ytterligare frågor eller funderingar du kan ha


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Tack för förklaringen, Richard Casino Team.


Det har löst upp förvirringen, men du har fortfarande inte svarat på min fråga angående villkoren för bonusen - vänligen förtydliga de specifika omsättningskraven för bonusen och spelarens saldo vid den tidpunkt då omsättningen har slutförts. Det verkar i det här fallet som om den maximala utbetalningen har tillämpats två gånger, en gång vid den första begäran om uttag, och dessutom när spelaren sedan har fortsatt att spela och samlat på sig ytterligare vinster, är detta korrekt?


Med vänlig hälsning,

Adam



Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

LOL Adam ^ vad du just sa


Detta är ingen som helst mening. Om saldot kom från andra bonusar, hur kommer det sig att när det kom till uttag så förklarades det för mig att det maximala uttaget skulle vara bonussumman x 10, inga andra bonusar har någonsin nämnts förrän nu. Jag har också en skärmdump med mig som frågar om jag inte aktiverade bonusen skulle detta ha hänt mig. Svaret var nej.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


Situationen är som följer:


Du har samlat på dig saldot på $8503 från användningen av bonusar och insatta medel. Enligt casinot ansågs detta vara ett saldo med riktiga pengar - bonusen hade krediterats men var inte aktiv, så inga problem än så länge.


Då har du aktiverat bonusen. När du aktiverar bonusen ovanpå ett saldo med riktiga pengar, betraktar casinot hela saldot som bonuspengar. Det finns ett omsättningskrav för bonusen, och spel som bidrar till detta krav tas från dina riktiga pengar först. När omsättningskravet har slutförts, är hela saldot föremål för den maximala utbetalningsgränsen från bonusen - 10x bonusbeloppet, vilket skulle vara $5000 i detta fall. Kasinot har tillämpat denna gräns när du begärde ett uttag på $5800, så ditt saldo reducerades till $5000. Du fortsatte sedan att spela och samlade på dig ytterligare $4000, men då konfiskerades även detta belopp. Jag tror att konfiskeringen av dessa ytterligare $4000 är huvudfrågan här, eftersom det verkar vara ett resultat av att man tillämpar regeln för maximal utbetalning två gånger.


Med vänlig hälsning,

Adam



Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Med respekt, nej det var det inte. Innan saldot på 8300 gjorde jag cirka 6 insättningar inom 2 timmar.


De nämnde aldrig några andra bonusar än den här. Om jag spelade utan bonusar. Varför använder de denna bonus för att ställa in maxutbetalningsregeln? Det borde vara den första bonusen. Om situationen var som t.ex. aktiverade jag bonusen vid 2000 och vann 9000. Jag accepterar maxutbetalningsregeln.


Det fanns bonusar men alla satsningar misslyckades, jag hade inget saldo för att backa upp det. Tekniskt sett är saldot efter 8300 som är 10800 med bonusen. Endast 2500 ackumulerades. Men den bonusen hade aldrig varit framgångsrik om det inte varit för mina insättningsvinster. Det borde ha beräknats så som de beräknar cashbacks insättning-uttag x procent.


De sa att om jag inte aktiverade bonusen så skulle jag kunna ta ut 8300. Jag satte in pengarna på nyår och vann de pengarna på 12 timmar, inte dagar. På min historia går spelet tillbaka hela vägen till den 27/12. UTC-tiden är bara 11 timmars mellanrum inte dagar. Så vad fan är det som händer.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


För att ytterligare förtydliga förstår jag att saldot på 8300 var ett saldo med riktiga pengar, men aktiveringen av bonusen ovanpå detta saldo har gjort att medlen har blandats och därför är föremål för bonusens maximala utbetalning vid den tidpunkt ett uttag begärs. Därför, om du inte hade aktiverat bonusen, skulle medlen inte blandas och dessa problem skulle inte ha inträffat.


Det skulle vara bättre om kasinot inte tillät aktivering av bonusar i dessa situationer på mjukvarunivå, för att förhindra att sådana problem uppstår i första hand. Dessutom bör alla regler för maximal utbetalning tillämpas vid den tidpunkt då bonussatsningen är klar, och då ska bonusen betraktas som riktiga pengar utan ytterligare begränsningar.


När casinot besvarar mina tidigare frågor angående vadslagning och hur vinstgränsen har tillämpats, kommer det att bli lättare att bestämma den bästa vägen för att lösa situationen.


Med vänlig hälsning,

Adam


Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Casino Guru-representant,


Tack för dina insikter.


Vi vill ta en stund för att påminna dig om våra bonusvillkor

Som beskrivs i våra villkor kommer alla bonusar med en maximal utbetalningsgräns, som beräknas som bonusbeloppet multiplicerat med 10.


I det här fallet genererades de totala vinsterna från bonusmedlen, så den maximala utbetalningsregeln på $5000 tillämpades på spelarens konto. Vid den tiden kunde spelaren ta ut hela beloppet på $5000.

Men efter att ha fortsatt att spela och använt ytterligare bonusmedel förblev uttagsgränsen oförändrad enligt våra villkor. Detta innebär att eventuella ytterligare vinster som överstiger den maximala utbetalningen på $5000 tyvärr debiterades från kontot, eftersom det inte är möjligt att ta ut mer än det inställda maxvärdet.


Vi hoppas att denna förklaring hjälper till att klargöra situationen. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta vårt team.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Richard Casino Team.


Tack för ditt svar, men återigen, du har försummat att svara på min fråga angående omsättningskraven och saldobeloppet vid den tidpunkt då bonussatsningen slutfördes. Ange denna information.


Jag förstår att det finns en vinstgräns kopplad till användningen av bonusen. Hur det har tillämpats i detta fall är dock inte rättvist.

Om omsättningskraven har uppfyllts bör eventuella gränser tillämpas och bonusen anses vara avslutad. Medlen bör då betraktas som riktiga pengar och behandlas som sådana utan ytterligare begränsningar, särskilt när de visas på spelarens konto som "riktiga pengar". Annars tillåts spelaren göra ytterligare satsningar och kan fortfarande förlora, men har ingen chans att vinna från dessa ytterligare satsningar eftersom gränsen kommer att tillämpas igen när ett uttag begärs. Om en spelare väljer att fortsätta spela med och riskera dessa medel, bör de ha rätt till eventuella vinster de får, på samma sätt som om de själva hade satt in pengarna på kontot.


Spelaren fick sitt saldo reducerat en gång enligt denna gräns, på grund av att bonusen aktiverades ovanpå deras saldo för riktiga pengar och blandade medlen. Detta är inte en idealisk situation (det skulle vara bättre om spelare hindrades från att göra detta, eller åtminstone varnades för det). Efter detta tror jag dock att bonusen kan anses avslutad, och att eventuella ytterligare vinster inte bör vara föremål för restriktioner från den avslutade bonusen.


Spelaren fortsatte redan att spela efter att saldot reducerades första gången, men jag skulle vilja föreslå att vinsterna som samlats in efter att bonusen slutförts återinförs, som en lösning på detta fall.


Vänliga hälsningar.

Adam


Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Casino Guru-representant,


Tack för din förfrågan.


Vi skulle vilja ta en stund för att ge dig en mer omfattande förklaring av den aktuella situationen. Det är viktigt för oss att du har en klar förståelse för omständigheterna.


Låt oss börja från början.

Spelaren gjorde en insättning på 400 AUD och började spela den. Från den insättningen var vinsten 9801 AUD. Vid den här tiden, 2025-01-01 20:40:07 UTC, aktiverade han en bonus "Award Cash" som blandas med de riktiga medlen.

Som vi redan har nämnt gjorde spelaren en betydande mängd satsningar, som överstiger 5 887, och på grund av våra regler och villkor började spelaren spela för riktiga pengar först, sedan för bonuspengar. Det betyder att spelarens riktiga fond användes först och de ytterligare vinsterna kom från bonusfonder.


2025-01-01 17:21 UTC-spelare begärde ett uttag på 1000 AUD och 2025-01-02 01:42 ytterligare en utbetalning för 4000 AUD.

Under tiden spelar spelaren aktivt med resten av medlen.

Innan saldokorrigeringen var saldot 10885 AUD.


Låt oss påminna om att på grund av våra bonusvillkor: Alla insättningsbonusar har den maximala utbetalningsgränsen - bonusbeloppet x10, så den maximala möjliga utbetalningen från denna bonus är 5019 AUD.


2025-01-02 13:04:12 korrigerades saldot enligt maxregeln och 5066 AUD subtraherades.


Vi vill notera att spelaren hade 800 AUD på saldot, vilket var vinsterna från riktiga pengar innan bonusaktiveringen. Spelaren begärde uttag för detta belopp också. Tyvärr misslyckades denna utbetalning på betalningsleverantörens sida och pengarna återfördes till spelarens saldo.


Därefter blandades saldot igen: 800 AUD + 5019 AUD.

Istället för att lägga alla pengar på uttag på en gång spelar spelaren aktivt för detta belopp. Vinsterna var på 9376 AUD.


Spelaren begär uttag av 4000 AUD och fortsätter att spela för resten av blandade medel 5376 AUD (9376 -4000).


2025-01-03 00:27 slutade spelaren att spela och hade 5250 AUD kvar på saldot plus 4000 AUD uttag som väntade på godkännande. Sammanfattningsvis var det 9250 AUD.

Saldot korrigerades igen till beloppet av maximalt möjliga uttag- 5019 AUD, i detta fall 3431 AUD subtraherades.

Beloppet 800 AUD fanns kvar på spelarens konto som vinster från de riktiga pengarna. Så spelaren hade 5819 AUD tillgängliga för uttag.


2025-01-03 08:59 UTC-spelare begärde utbetalning för 1000 AUD och 2025-01-03 09:02 UTC godkändes det av vårt team.

2025-01-03 10:27 begärde UCT-spelare ytterligare en utbetalning på 4000 AUD, som avvisades på grund av att den dagliga utbetalningsgränsen överskridits. 2025-01-04 09:01 UTC begärdes utbetalningen igen och den återkallades av spelaren. 2025-01-04 09:11 gjorde spelaren en ny utbetalningsbegäran på 4000 AUD och 2025-01-04 12:16 godkändes den av vår ekonomiavdelning.


Efter det 2025-01-05 04:08 UTC begärde spelaren ett uttag på 819 AUD och det godkändes 2025-01-05 04:29 UTC.

Sammanfattningsvis fick spelaren alla vinster på 5019 AUD från bonusfonderna plus 800 AUD som vanns från riktiga pengar innan bonusaktivering.


Vi vill ta tillfället i akt att betona att vi fungerar som ett fullständigt licensierat kasino, som följer alla lagar och förordningar som styr vår bransch. Vi är mycket stolta över vårt engagemang för att upprätthålla de högsta standarderna för integritet och rättvisa i all vår verksamhet.


Vårt rykte är av yttersta vikt för oss, och vi förstår att det bygger på förtroende och transparens. Därför följer vi strikt de regler som ställts upp av relevanta myndigheter för att säkerställa att vår spelmiljö inte bara är rättvis utan också transparent för alla våra spelare.


Om du har ytterligare frågor eller behöver förtydliganden i någon fråga, tveka inte att kontakta oss när som helst.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Det är roligt att det är så tydligt att du är full av det. 800 dollar är riktiga pengar? Bonusvinsterna nådde aldrig ens 5019. Det var beloppet ni lät mig tjäna. Så hur kommer det sig att du inte korrigerade saldot när pengarna fanns på kontot? Så totala uttag var 9000. Endast 800 återkallades. Jag försökte faktiskt göra ett uttag av mina vinster från insättningen. 5019 var ingen vinst. Det var beloppet du tillät mig att ta eftersom du inte får ha 10 000 eftersom du hittade på de här falska ursäkterna.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Först och främst anledningen till att jag låter mig behålla 800 eftersom det är min första insättning, inte vinster. Beloppet 5000 är (bonusbeloppet x 10) maxuttagsregeln. Så efter att de "rättat" mitt uttag. Ja, jag kunde göra ett uttag. Till en början var det under behandling. Sedan får jag ett mejl som säger att pengarna kommer att återföras till saldot. Jag kunde fortfarande satsa, riskerar att förlora. Jag fick höra att mitt saldo var bonusvinster. Min balans är nu korrekt. Sa inte åt mig att inte göra några fler satsningar. Så säg inte att jag fortsatte spela när jag inte borde. Jag försökte ta ut hela 9000 men du tog det, säg inte att det återkallades. Det återkallades någon annanstans. Kan inte ringa mina korrigerade saldo bonusvinster eftersom du tog dina bonusvinster samt mina vinster lämnade mig med min insättning och 5000.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Richard Casino Team,


Tack för ditt svar och din förklaring. Men jag är rädd att jag nu drabbas av ytterligare förvirring.


Vänligen klargör spelarens saldo igen innan bonusen aktiverades. Jag hade intrycket att spelarens saldo var $8503 innan jag aktiverade bonusen. I ditt senaste svar har du angett att saldot var $9801 men också "Vi skulle vilja notera att spelaren hade 800 AUD på saldot, vilket var vinsterna från riktiga pengar innan bonusaktiveringen."

Vilket är rätt nummer? Är inte $800 det insatta beloppet?


Du nämner också transparens i ditt svar, och ändå har du för en tredje gång försummat att specificera omsättningskraven för bonusen och spelarens saldo vid den tidpunkt då denna omsättning ansågs avslutad.


Dessutom skulle jag vilja be dig att tillhandahålla spelarens historik angående alla insättningar och bonusar , så att vi kan försöka få någon form av känsla av denna situation. Jag uppskattar att du inte kan dela detta direkt med oss, men kan du kanske ge det till spelaren?


Utöver avvikelserna ovan anser vi verkligen att detta är ett problem:


"Efter det blandades saldot igen: 800 AUD + 5019 AUD."


Om maxutbetalningen redan tillämpats anser vi att dessa medel inte längre bör betraktas som bonusfonder, som beskrivits i mitt tidigare svar, och därför inte bör betraktas som blandfonder eller vara föremål för ytterligare begränsningar.


Vänligen svara på mina frågor och vi kommer sedan att diskutera detta ärende på vårt veckovisa ledningsmöte, innan vi lämnar ett slutgiltigt uttalande om våra synpunkter på detta ärende.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Casino Guru-representant,

Tack för dina frågor.

Låt oss förtydliga att innan bonusaktiveringen var spelarens saldo 8500 AUD. Men efter aktivering gjorde spelaren en betydande mängd insatser (mer än 5800) och ytterligare vinster kom från bonusfonderna. Låt oss påminna dig om att spelaren börjar spela för riktiga pengar först, sedan för bonuspengarna.

Omsättningskravet för denna bonus är x3. Spelaren fick bonusen på 501,92 AUD och bör satsa på 1505,76 AUD för att slutföra satsningen. Men efter att den var klar fortsatte spelaren att spela aktivt.

Förresten, på grund av våra regler och villkor kommer de maximala vinsterna som kommer att betalas ut från en kontantbonus att vara lika med bonusbeloppet multiplicerat med 10.

Alla vinster som överstiger detta belopp kommer att förverkas vid uttag. Observera att tills uttaget av det relevanta saldot har behandlats, kommer medel på saldot att anses omfattas av regeln om maximala vinster.

Vi vill notera att vinsterna på 5019 AUD togs ut från saldot.

Vi har skickat det begärda dokumentet till dig. Vi hoppas innerligt att detta dokument kommer att hjälpa dig att ta itu med och lösa problemet.

Om du behöver ytterligare hjälp eller ytterligare information, tveka inte att kontakta oss.

Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Tack så mycket för ytterligare information, Richard Casino.


Denna information kommer att gås igenom och fallet diskuteras i sin helhet på vårt ledningsmöte på tisdag nästa vecka. Jag kommer att publicera våra resultat kort därefter.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Det borde ha beräknats så här

(insättning)+ (vinster från insättning)+ (bonusbelopp × 10). Det var ordningen för min balans.


Vad de egentligen gjorde var


(Bonus × 10) + (insättning) = 5019



Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Om hela saldot ackumulerades från bonusen skulle jag acceptera det och vi skulle inte vara här. Villkoren tas upp upprepade gånger. Men när man ombeds att utveckla. Allt ignoreras. Spelaren fortsatte att spela. Lyssna när jag gjorde det första uttaget var jag klar. Nu när det beloppet tas från dig vad förväntar du dig? Du tar mina pengar som jag använt timmar för att få. Då tar du det igen. Nu är jag arg att jag lägger in mina egna pengar. Sparar allt. Kallar du det här mässan? Spelaren fortsatte att spela. Men sedan har jag satt in 15 000 igen. Vill du kalla rättvist? Ganska mycket böjde mig och f$%ked mig och mitt liv. Villkoren säger eventuella vinster "som ett resultat" kontantbonus. Inga vinster kommer att utsättas för Max uttag om bonus används. Jag säger dig detta nu har andra kasinon samma villkor. De drar inte det här. De separerar bonusvinster och pengar som vunnits från insättningar. De använder sina villkor för att orättvist ta vinster som är avsedda att vara för mig. De skickade mig bonusen i hopp om att jag skulle aktivera den så att de kan använda villkoren.

Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning

Direkt när uttaget gjordes tog du mina pengar ändå? Så även om jag hade tagit ut pengarna som det skulle ha tagits skulle jag ha fått en annan påhittad ursäkt. Jag har också hittat den här konversationen om vad bonusen är. Det var ingen turneringsbonus. Det var en "utmärkelse kontant GÅVA." Så en gåva som ges till mig får jag 500 i gengäld får du ta 9000.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


Tack för ytterligare information. Enligt chattutskriften som lagts ut fick du veta av casinot att om du fortsätter att spela så skulle gränsen fortfarande gälla och att du bör göra ett uttag först för att förhindra att ytterligare vinster minskas. Kan du vänligen förtydliga varför du bestämde dig för att fortsätta spela vid det här laget?


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Beloppet för det första uttaget var faktiskt 5800. Inte 4000. Kasinot fortsätter att ge felaktig information om saldot. Jag har alla bevis för att de stängde mitt konto. Så vad sades till mig eftersom jag aktiverade 500 dollar bonus max utbetalning. Först tänkte jag att jag inte borde ha aktiverat bonusen, det återkallade beloppet var 800. Jag frågade dem varför de fick 5000 av mig och returnerade bara 800. De sa inte mycket, det var för att jag aktiverade bonusen. Beloppet på bonusen x 10 var tvungen att tas och de sa att mitt saldo nu är korrekt. Jag kan nu göra ett uttag och pengarna kommer inte att genomföras. Saldot är korrekt eftersom de tog bonusen x 10 vilket är 5000. De varnade eller varnade mig INTE för att spela. Det fanns ingen transparens ALLS. Så jag frågade dem vad som hände om jag inte aktiverade bonusen? De svarade om jag inte aktiverade det hade inget hänt när jag gjorde uttaget. Jag sa då vad som var hela poängen med bonusen som jag fick om du bara skulle ta mina pengar och bonusen. Lämna mig med 800. Allt de hänvisade till var uttaget det motsvarade bonusen och min insättning på 800. De tog redan bonusvinsterna och mina pengar. Jag fick höra att balansen är korrekt. Det är därför jag fortsatte spela för att vinna tillbaka det som togs ifrån mig. Jag vann själv insättningen. de fick det att verka som om vi var tvungna att ta 5000 av mitt uttag på grund av bonusen som ditt saldo är korrekt. Så skyllde mig själv för att jag inte läste villkoren. Nästa gång du inte aktiverar bonusen kommer ingenting att hända med dina pengar. Ditt saldo är korrekt du tar ut men de sa inte spela inte. Så jag blev arg, jag förlorade precis 5000 för att jag använde en bonus. Jag rykte så jag ska vinna mina pengar tillbaka och kompensera för det som togs. Så jag fortsatte spela och vann 4000, det är vad de pratar om. Det är det andra uttaget beloppet som togs. JA! Så från 10800 gjordes det första uttaget på 5800 800 dollar återkallade 5000 eftersom jag aktiverade bonusen tar vi bonusbeloppet x 10 av dina vinster. Jag har 5800. Sa att det nu är korrekt. Fortsatt spela nådde 9500 sekunders uttag 4000 gjordes. Jag gör ett uttag medan uttaget pågick. Jag frågade dem om något kommer att hända med den här. De kunde inte ge mig ett rakt ja eller nej svar. Det var då jag började känna att något är fel, varför kan de inte säga till mig om de ska ta mina uttagspengar igen?? Varför ger de inget svar? De sa att när ekonomiavdelningen process kommer jag att veta. Jag skickar ett meddelande för att se till att de inte tar mina pengar andra gången de vägrar ge mig ett svar. De försäkrar mig att det var korrekt första gången. Så jag väntar en hel dag. Jag trodde att de tog mina pengar redan utan att de kommer att ta dem igen. Jag hade fel. Jag vaknar och läser min mail. Det andra uttaget på 4000 togs igen. Jag var förstörd. Jag kontaktar dem och frågar dem varför efter att du sa att det var rätt första gången. De verkar ha svaren på matematiken efter. Men före stormen ingen varning eller inget. De förväntade mig eller hoppades på att jag skulle förlora det på vad. De gör det med dig också. De nämnde inte det första uttaget 5800 med flit. Jag är en rak skytt. Min pappa sa till mig när han dog och jag använder det i livet, om du går en rak linje och aldrig gör något fel av någon, om eller vad som helst händer kommer du inte att vara rädd eller rädd kan du ta det rakt på sak. Bästa rådet jag någonsin fått Jag saknar min gubbe. Vet du vad jag gjorde för fel? Jag borde inte ha aktiverat bonusen. När de tog pengarna borde jag ha bytt kasino. Detta är min sista droppe om detta inte fungerar så går jag vidare med mitt liv. Jag försökte och åtminstone finns det där ute, jag hoppas att detta inte händer någon annan.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Richard Casino,


Detta fall diskuterades med vår ledningsgrupp på vårt veckomöte som nämnts. Vi har noga gått igenom ärendet i dess helhet och jag kommer nu att presentera våra slutsatser.


Hela situationen har uppstått eftersom spelaren har kunnat aktivera en bonus ovanpå sitt saldo med riktiga pengar. Vi rekommenderar att spelare förhindras från att göra detta på mjukvarunivå för att undvika sådana situationer. Innan bonusen aktiverades ansågs spelarens saldo (jag tror att det var $8000) som ett saldo för riktiga pengar som var uttagbart och var inte föremål för några restriktioner förrän bonusen aktiverades. Vi anser att spelaren bör ha rätt till detta saldo eftersom det har ackumulerats rättvist.


Efter att ha aktiverat bonusen fortsatte spelaren att spela och slutförde omsättningen av bonusen. Vi anser därför att alla intjänade vinster, upp till beloppet för den maximala utbetalningen för bonusen, också beror på spelaren.


Spelarens saldo vid den tidpunkt då uttagen först begärdes anges som $10885, vilket jag tror bestod av spelarens ursprungliga saldo före aktiveringen av bonusen och vinsterna från bonusen. Detta är det totala beloppet som vi anser bör returneras till spelaren, i enlighet med våra policyer angående Fair Gambling.

Eftersom spelaren vid denna tidpunkt varnades för att ytterligare vinster återigen skulle omfattas av gränsen, men beslutade att fortsätta spela ändå, kan eventuella ytterligare belopp anses förverkade.


Vi vill därför be casinot att omvärdera sin ståndpunkt angående detta ärende, i hopp om att situationen kan lösas.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Wow. Det finns ytterligare ett steg kvar men det är upp till kasinot. Om de är rättvisa och ansvarsfulla som de påstår sig vara.


Med vänlig hälsning tack





Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Casino Guru-representant,



Tyvärr kan vi inte hålla med om ditt beslut eftersom vi agerade på grund av casinots fastställda villkor.


Låt oss notera att spelaren varnades för spännande regel om maximalt möjliga uttag från bonus flera gånger i eller chattar, e-post och av VIP-chefen.

Eftersom det fanns en blandning av real- och bonusmedel var vi tvungna att tillämpa den maximala uttagsregeln.


Dessutom, efter saldokorrigeringen, fortsatte spelaren att göra insättningar (det gjordes mer än 40 insättningar efter situationen) och fick bonusar. Betyder det inte att han gick med på våra villkor?


Vi hoppas att du kan ompröva ditt beslut i detta ärende.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Först är det aktivering av bonus

Då är det olika bonusar som spelas på en gång

Då är hela saldot bonus

Nu är det blandning. Håll dig till en regel. Ni citerade det en gång. Jag kan visa dig whatsapp-meddelanden.

Nej det gjorde du inte? Frågan handlade aldrig om maximalt uttag. Jag ska se är inget ansvar. Du trodde att du kunde komma undan med det genom att säga bonusvillkor nu säger du maximala uttagsbegränsningar. Att jag sätter in 40 gånger efter har inget att göra med att jag accepterar dina villkor. Är det det du tillgriper? Lägg inte ord i min mun. Som jag sa tidigare har jag aldrig spelat online casino innan Richard and stay casino. Jag har ett bevis på att efter den första korrigeringen är saldot korrekt så kan du nu dra tillbaka. Efter den andra korrigeringen. Min VIP-chef sa att även om jag hade 100 000 dollar för att bonusen var aktiverad så tillåts jag bara beloppet x 10. Saldot var felaktigt korrigerat. Uttaget skulle inte ens bearbetas alls om uttaget var över 4000. Det skulle inte komma till det väntande stadiet. När jag gjorde mitt första uttag var det LÅNGT över Max uttag men det är roligt hur det var tillåtet. Jag har blivit lurad. Du kunde inte ens svara på min fråga när jag sa så hur kommer det sig när min vän som spelar på richard har en insättningsvinst på 925 och sedan aktiveras en liten bonus på 2 dollar. Hur kommer det sig att han fick 940 dollar när uttaget gjordes? Hur kommer det sig att det inte tillämpades, det är samma situation, bara mängden var annorlunda. Att blanda bonusar betyder ingenting, det är därför det finns insättningsbonusar, det är därför regeln finns där. Jag var en ny spelare så detta är missbruk av casinobonus till kärnan.


Jag skickar whatsapp meddelande. Nu vet jag att jag inte gjorde något fel och att du lurade mig. Låt oss bara avsluta och skriva sanningen. Adam dessa människor kommer inte att ta ansvar. Om de inte kan så är de inte rättvisa

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kasinot bryr sig om deras image och det är därför de fortfarande svarar. Jag sa innan något om jag bröt mot något som var på villkoren skulle jag acceptera det som en förlust. Dessa människor tjänar tusentals varje dag och kan inte acceptera detta. Registrerad innan jag lade in tvisten om jag missbrukade en bonus. Jag skulle acceptera det. Men jag accepterar inte detta. Det är alltid något. Jag är glad att Adams ser detta. Jag är över det, de vill inte betala mig, skriv bara sanningen om jag kunde skriva det skulle jag skriva. Dessa människor är ljugande skitsnackor richard och stanna kasino. Det finns massor av kasino där ute. Jag insåg det inte förrän jag faktiskt tittade.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Så är det verkligen vad du tror att jag tänker när jag gör de där insättningarna? Nej. Är det så här du behandlar VIPs, ja? Som jag nämnde tidigare v Wow i helvete? Jag kan inte fatta att jag precis läste det. Sluta lägga ord i min mun. Hur bonusen tillämpades håller jag inte med om. Den gavs till mig medvetet om jag aktiverade den. Det skulle ha skapat förvirring. Då tillämpade du regeln orättvist. Alla blandar bonusar hela tiden, det är därför de kallas insättningsbonusar och det är därför det finns villkor. Varje online casino har bonusvillkor. Inte ett enda casino har krediterat mig med kontantbonus under ett aktivt saldo. Det är precis vad du gjorde. Det är alltid i början. Eftersom det var x3-satsning. Så nu när Adams nämnde regeln tillämpades felaktigt där ansvar? I grund och botten gick du inte med på att jag skulle vinna så mycket pengar men du trodde inte att jag skulle tvista in för att få en andra åsikt. Nu när det är bekräftat gäller bonusregeln inte för det beloppet du tog, du ska ta upp att du varnade mig för maxuttag? De håller inte med, men om balansen korrekt bröts inte. Då ska du betala. Annars vägrar du att betala beloppet.


Så att satsa på det är en piece of cake. hans är kasino bonus missbruk. Du riktade in dig på mig för att jag var en ny spelare som jag inte visste att de var bättre kasinon där ute. Denna tvist handlar inte om att jag inte håller med dina villkor. Hur det tillämpades först och främst. Hur kommer det sig att jag blir ignorerad?


Låt oss bara avsluta det här och skriva helt enkelt att de vägrade att betala.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag vill bara bli klar. Gång på gång misslyckades kasinot ge ett definitivt svar, det är ett brott då det är blandningen av medel. Sedan på frågan om hur det kommer sig när andra spelare som gjorde exakt samma sak. Svaret de kunde ge mig var. Vi diskuterar inte andra spelares spel. Jag sa inte ens vem. Om detta inte gäller andra spelare så är det väl inte ett brott mot bonusvillkoren? Kasinot betalar inte låt oss bara avsluta tvisten eftersom olöst casino orättvist använde bonusen för att konfiskera vinster från insättningar

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Richard Casino,


Du nämner att spelaren varnades flera gånger om gränserna. Vi har inte sett några bevis för detta förutom skärmdumpen från spelaren, som visar att de varnades för att gränsen skulle tillämpas en andra gång om de fortsatte att spela (vilket vi, enligt beskrivningen, inte anser vara en rättvis praxis). Om det finns bevis för att spelaren blev varnad för att blanda sin bonus med sitt saldo för riktiga pengar, eller att gränsen skulle tillämpas om de aktiverade bonusen, vänligen tillhandahåll den.


Du säger att spelaren gick med på villkoren genom att fortsätta att göra insättningar, men vi tycker att sättet att dessa villkor har tillämpats är orättvist mot spelaren, så våra åsikter förblir oförändrade angående återbetalning av saldot till spelaren.


Än en gång skulle jag vilja be kasinot att ompröva sin ståndpunkt.



Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Adam,


Vi vill informera dig om att vi har tillhandahållit bevis för att spelaren informerades om villkoren och varnades om den maximala uttagsregeln från bonusen under vår kommunikation.

Låt oss notera att vi agerade i enlighet med villkoren som godkändes av licensinnehavaren, och användaren accepterade dem så snart han registrerade kontot.

Efter noggrant övervägande och noggrann genomgång av detta ärende vill vi informera dig om att vårt beslut är oförändrat.

Hoppas på din förståelse.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Richard Casino,


Tack för ytterligare bevis. Detta kommer nu att ses över.


Med vänlig hälsning,


Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Så jag blev varnad efter att balansen korrigerats. Men det första uttaget hade du inte rätt att ta beloppet i första hand. För när jag gjorde det första uttaget nådde bonusvinsterna inte ens maxvinster ännu. Vinsterna på mitt konto kom inte från din skitsnackbonus. Ge mig en kopia av interaktionerna

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Att ge mig samma bs-förklaring är inte en varning förresten. En varning är en varning ett mejl om erbjudandet. Eftersom jag valde att få bonusar. Alla bonusar som ges har tcs som spelaren kan läsa innan de aktiveras. Så var är e-postmeddelandet då om bonusen erbjöds så skulle det finnas ett mejl bifogat. Bonusen var kredit till mitt konto så om inget e-postmeddelande skickades om erbjudandet, hur skulle jag kunna förstå eller läsa villkoren? Är det inte därför det skickas mail om bonusar????

Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning

Så ett e-postmeddelande som detta skulle ha fått mig om thr bonus

Var är e-postmeddelandet om min bonus för bonus då? Jag valde in så jag borde få e-postmeddelanden för varje bonus som erbjuds. Tveksam bonus inget e-postmeddelande bifogat bonusen talar om för dig att det är skumt. Om mejlet hade skickats till mig skulle jag ha läst tcs. Jag gick till och med till min e-post innan jag inte aktiverade någonting.


Jag kommer också att skicka en skärmdump. En utbetalning på 4000 avbröts fick beskedet att pengarna kommer att krediteras tillbaka till mitt konto. 4000 krediterades inte tillbaka.

De som har finansierats tillbaka till mitt konto säger att de kommer att krediteras tillbaka. Då säger inte de som inte gjorde det. Men 4000-uttaget sa att saldot kommer att krediteras hur den inte krediterades????

Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning


Så i den första kommunikationen. Jag fick veta det eftersom bonusen var aktiverad. Detta var vad som sa till mig "några ytterligare vinster drogs av på grund av den maximala utbetalningsregeln" bonusbelopp x 10 = 5000. Max utbetalningsregel?? Jag förstod inte. Jag fick höra att jag inte borde ha några problem längre. Jag fick höra att om jag inte aktiverat bonusen skulle jag ha kunnat behålla saldot på 10800? Jag tyckte bara att det var löjligt. Varför innebär aktiveringen av en bonus att dina vinster är föremål för maxvinstregeln. Jag fick höra Så jag frågade nu när du tog 5000 om och om igen frågade jag dem. De gjorde samma sak här utan att ge ett korrekt svar och svaren är mycket missvisande.

så 500 dollar bonus x 10 dras av. På grund av aktivering. Nej fortfarande ingen varning får bara veta att jag kan göra ett uttag

var är varningen? Det var här jag bestämde mig för att fortsätta spela och vinna tillbaka de 5000 som togs. Så om bonusbeloppet togs skulle det betyda att du tog pengarna utan att bonusen är borta.

Det ändras sedan till hela Saldot var bonusvinster. Vad jag trodde eftersom aktiveringen av bonus innebar att 5000 behövde dras ifrån. Nu har jag fått höra att jag bara får bonusen x 10. Det här är problemet, svaren är inte direkta

.

Det blir ännu mer löjligt. Casino innebär att jag inte har gjort några bonusar efter att ha fått denna bonus. Vänta lite? Aktiveringen av bonusen innebar att mina insättningsvinster debiterades. Nu säger de till mig om jag satte in pengar ovanpå saldot på 10800 och bonusen. Detta skulle innebära att mitt saldo inte längre är bonusvinster utan insättning. Jag sa, varför sa du inte det till mig och gissa vad de sa? Det är inte deras jobb att varna mig.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Richard Casino,


Jag har granskat de tillhandahållna dokumenten, se mitt svar via e-post.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Adam,


Vi har tagit emot ditt brev och har svarat.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


Jag har diskuterat fallet ytterligare med kasinot och vi har granskat bevisen ytterligare.


Som jag nämnde tidigare tror vi att det totala beloppet som du betalar från denna situation motsvarar saldot innan bonusgränsen först tillämpades, $10885.

Det är dock viktigt att notera att du redan har fått betalningar medan denna situation pågick. Vi har kontrollerat hela transaktionshistoriken noggrant och kan se att du har gjort 2 uttag, ett för $800 och ett för $5019. Följaktligen är det slutliga beloppet som återstår att returnera till dig för att möta det totala saldot och rättvist lösa detta klagomål $5066.


Kasinot har gått med på att detta är en rättvis lösning och du bör snart få detta belopp. Vi skulle då betrakta ärendet som avslutat och klagomålet kommer att lösas.


Vänligen meddela oss när betalningen har tagits emot.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Tack Adam. Jag fick ett e-postkonto i går morse om att kasinot kommer att påbörja min återbetalning, de ber om mina uppgifter. Sedan dess började allt gå bakåt. Från att återbetalning påbörjats. Informationen granskas av relevant avdelning. Men den relevanta avdelningen var den som mailade mig och frågade efter min bank.

Jag hade mina förhoppningar nu casinot inte ens kan svara mig. De säger att det bearbetas men det bearbetas inte till mitt bankkonto? De säger att de kommer att uppdatera mig. Jag har väntat och väntat jag hör inte så jag frågar dem. Jag frågar dem vad tidsramen är. Kan de inte ge mig en tidsram? Antingen behandlas återbetalningen eller så är det inte enkelt. Jag väntar timmar och timmar. Jag kan inte ens sova.



Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning


Första e-postrisk- och betalningsavdelningen. Då svarar jag med mina uppgifter. Flyts det sedan till lämplig avdelning? Jag fick mejlet från den avdelningen och svarade.

Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
Bilaga med känsliga uppgifter
Översättning

Jag har frågat dem 10 gånger vad som händer med återbetalningen. De säger hela tiden att det har granskats av det relevanta teamet i väntan på att bli klar. Adam Jag har väntat sedan de mailade no sleep. M detta ärende att slutacasino misslyckades med att skicka ut återbetalningen . De kontroller som de hävdar behövde göras är bara ytterligare en lögn. detta har stört mig illa. Inget sätt är detta kasino rättvist inte ens ett dugg.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Hej Mtn995,


Det kan vara möjligt för betalningar att ta upp till 2 veckor innan vi tas emot, så tills vidare bör vi försöka ha tålamod och ge tid för transaktionen att behandlas.


Bästa Richard Casino,


Kan du ange någon form av tidsram inom vilken betalningen ska förväntas?


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Kära Adam,


Vi vill informera dig om att vi har behandlat återbetalningen från vår sida och att pengarna redan har skickats. Observera att banköverföringstransaktioner kan ta 3-5 arbetsdagar.


Vi ber spelaren om lite tålamod.


Med vänlig hälsning,

Richard Casino Team

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Stort tack, Richard Casino.


Bästa Mtn995,


Meddela oss när du har mottagit betalningen.


Med vänlig hälsning,

Adam

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Adam Jag tänkte inte svara eftersom jag har blandade känslor för kasinot. Men casinot har fixat beloppet. Jag vet inte vad som sägs i dessa mejl men det fungerade. Jag uppskattar verkligen allt arbete du gjort för att hjälpa mig. Utan dig och casinogurun där hade jag inte haft någon chans. Jag vet att kasinot övervakar mitt spelande den dagen. Hur som helst är det här äntligen över och gissa vad kasinot skulle ha fått tillbaka sina pengar om de bara hade gjort rätt och betalat mig, jag skulle i stort sett ha lagt in dem igen. Mycket uppskattning bror ha en bra dag/morgonnatt var du än är Gud välsigne dig. Och richard casino ni alla kan få f^$&ked 🙂 vem skrattar nu Eugene????

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Också stanna casino du kan också få f#^#ed

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Förlåt Adam, jag var bara tvungen. Jag kunde inte hålla mig.

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Jag vet att de använde mitt kort för att göra bedrägliga transaktioner genom ett betalningsgateway-system a55.tech. det var därför båda mina konton stängdes. Men jag fick pengar tillbaka inte. Var bara tvungen att översätta till portugisiska. Mycket trevlig ppl btw

Automatiskt översatt:
Offentligt
Offentligt
Översättning

Bästa Mtn995,


Även om jag skulle föredra att du håller kommentarerna artiga, är jag glad att höra att du har fått balansen och att situationen har lösts.


Vi kommer att markera klagomålet som "löst" i vårt system. Tack för ditt samarbete och bekräftelse under hela processen. Vi är glada över att vårt ingripande hjälpte till att lösa situationen, och vi finns alltid här för att hjälpa dig om du stöter på andra problem med detta eller något annat casino i framtiden. Tveka inte att kontakta vårt center för lösning av klagomål – vi är engagerade i att hjälpa spelare som du.


Som ni vet tar vi inte betalt för våra tjänster, och vi accepterar inte heller några dricks. Vi skulle dock uppskatta det mycket om du kunde ta en stund att dela din upplevelse med våra tjänster på Trustpilothttps://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru . Din ärliga recension och alla förslag för att förbättra vår process för lösning av klagomål och medling skulle vara ovärderlig. Din feedback kan också hjälpa andra som funderar på att kontakta oss för hjälp med onlinekasinorelaterade problem.

Tack på förhand för din tid.

Med vänliga hälsningar,

Adam

Automatiskt översatt:
scamalert_1_alt
Casino Guru-anställda kommer aldrig att be om lösenord eller personuppgifter, försöka få åtkomst till dina konton eller begära betalning för tjänster.
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för det senaste om insättningsfria bonusar, nya spelautomater och andra nyheter