Din användning av våra webbplatser/tjänster utgör ditt samtycke till våra cookies.Läs merGodkänn
HemKlagomålIceCasino - Spelarens vinster har konfiskerats.
IceCasino - Spelarens vinster har konfiskerats.
Automatiskt översatt:
Belopp:
500 €
IceCasino
Säkerhetsindex:Väldigt högt
Säkerhetsindex
I enlighet med vår granskningsmetodik har vi beräknat casinots säkerhetsindex baserat på över 20 faktorer, inklusive casinots ekonomi, skäligheten hos villkoren, spelarklagomål och annat. Ju högre säkerhetsindex, desto troligare är det att du får ut dina vinster utan några problem.
The player from Austria is having issues with the withdrawal of her winnings after claiming a bonus, where the maximum withdrawal amount was listed as unlimited. Despite meeting the bonus terms, her winnings were unexpectedly reduced from nearly 600 euros to 170 euros, and she seeks assistance in recovering the remaining amount.
Spelaren från Österrike har problem med att ta ut sina vinster efter att ha begärt en bonus, där det maximala uttagsbeloppet angavs som obegränsat. Trots att hon uppfyllde bonusvillkoren sänktes hennes vinster oväntat från nästan 600 euro till 170 euro, och hon söker hjälp med att få tillbaka det återstående beloppet.
Eftersom jag inte längre litar på detta casino tog jag som tur var en skärmdump. Saken är den att när du gör anspråk på bonusar visas det maximala uttagsbeloppet i kolumnen längst ner. Såvida inte det maximala uttagsbeloppet är obegränsat, som visas på skärmdumpen. Jag uppfyllde bonusvillkoren och, som du kan se på skärmdumpen, hade jag strax under 600 euro och plötsligt sänktes det till 170, även om det maximala uttagsbeloppet är obegränsat. Varje gång det sker efterföljande ändringar av de påstådda bonusvillkoren kan det inte vara rätt. Jag ska ta ut 150 nu och hoppas att du kan hjälpa mig med de 500.
Since I no longer trust this casino, I luckily took a screenshot. The thing is, when you claim bonuses, the maximum withdrawal amount is shown in the column at the bottom. Unless the maximum withdrawal amount is unlimited, as shown in the screenshot. I met the bonus terms and conditions and, as you can see in the screenshot, I had just under 600 euros and suddenly it was reduced to 170, even though the maximum withdrawal amount is unlimited. Every time there are subsequent changes to the alleged bonus terms and conditions, that can't be right. I'm going to withdraw 150 now and hope you can help me with the 500.
Da ich diesem Casino n8cht nicht mehr vertraue habe ich zum Glück einen Screenshot gemacht. Es geht darum, dass man, wenn man Bonuse beansprucht, unten in der Spalte steht, wie viel der maximale Auszahlungsbetrag ist. Außer der maximale Auszahlungsbetrag ist unendlich, wie hier im Screenshot beigelegt. Ich habe die Bonusbedingungen erfüllt und habe, wie im Screenshot ersichtlich, knappe 600 irgendwas Euro gehabt und auf einmal wurde es auf 170 runtergestuft, obwohl der maximale Auszahlungsbetrag unendlich ist. Jedes mal kommen nachträglich Änderungen von angeblichen Bonusbedingungen das kann es nicht sein ich werde jetzt 150 auszahlen und hoffe das ihr hier mir wegen den 500 helfen könnt.
Tack så mycket för att du skickade ditt klagomål. Jag är ledsen att höra om de svårigheter du möter angående bonusvillkoren och minskningen av ditt saldo.
Jag har granskat informationen du gav, inklusive skärmdumpen som visar att det maximala uttagsbeloppet för bonusen såg ut som "obegränsat" när du spelade. Jag förstår din frustration över att ditt saldo har sänkts från nästan 600 € till 170 € utan en tydlig förklaring.
För att bättre förstå situationen och kunna hjälpa dig effektivt kan du förtydliga några detaljer:
Kan du ge oss den exakta länken till bonuserbjudandet du använde?
Kan du också bekräfta om du lyckades ta ut de 150 € du nämnde?
Har du någon ytterligare kommunikation från kasinot angående denna fråga (e-post, chattranskriptioner eller meddelanden)? Om ja, vänligen vidarebefordra dem till petronela.k@casino.guru .
Ditt samarbete med att tillhandahålla dessa uppgifter kommer att hjälpa oss att undersöka och arbeta mot en lösning.
Jag hoppas att vi kommer att kunna hjälpa dig att lösa problemet så snart som möjligt.
Tack på förhand för ditt svar.
Med vänlig hälsning,
Petronela
Dear Nonameni,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about the difficulties you are facing regarding the bonus terms and the reduction of your balance.
I have reviewed the information you provided, including the screenshot showing that the maximum withdrawal amount for the bonus appeared as "unlimited" at the time you were playing. I understand your frustration about your balance being reduced from nearly €600 to €170 without a clear explanation.
To better understand the situation and be able to assist you effectively, could you please clarify a few details:
Could you please provide us with the exact link to the bonus offer you used?
Could you also confirm whether you were able to successfully withdraw the €150 you mentioned?
Do you have any additional communication from the casino regarding this matter (emails, chat transcripts, or notifications)? If yes, please feel free to forward them to petronela.k@casino.guru.
Your cooperation in providing these details will help us investigate and work towards a resolution.
I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible.
Detta inlägg är för tillfället privat. Det väntar på att bli godkänt av Casino Guru. Vi publicerar bara nya inlägg efter en manuell granskning där vi kontrollerar att de inte innehåller någon känslig information som endast är avsedd för de inblandande parterna.
Casino Guru granskar ärendet
Vi har skickat ett e-postmeddelande till dig
Kontrollera din inkorg och klicka på länken vi har skickat till: youremail@gmail.com
Länken är giltig i 72 timmar.
Kontrollera mappen för "Skräppost" eller "Kampanjer" eller klicka på knappen nedan.