Väckte ett återkravsanspråk med Nationwide för cirka 40 dagar sedan, nästan £6000 över cirka 50 transaktioner från flera tredjepartsbetalningsleverantörer.
Nationwide återbetalade omedelbart alla betalningar medan de undersökte återkraven men uppgav att pengarna skulle dras tillbaka från mig om återkraven misslyckades.
Fick meddelanden några dagar senare om att 3 transaktioner hade lösts. Sedan hörde ingenting på några veckor så orolig att resten hade misslyckats 😵💫
Igår fick äntligen en mängd meddelanden om att resten av transaktionerna också hade varit framgångsrika!
Så glad att jag hittade den här tråden och insåg att jag hade en chans att få tillbaka några förluster och kan lägga den här hemska delen av mitt liv bakom mig 😊
Raised a chargeback claim with Nationwide around 40 days ago, almost £6000 over around 50 transactions from multiple third part payment providers.
immediately Nationwide refunded all the payments whilst they investigated the chargebacks but stated the money would be taken back off me if the chargebacks were unsuccessful.
Had notifications a few days later that 3 transactions had been successfully resolved. Then heard nothing for a few weeks so worried the rest had been unsuccessful 😵💫
Finally yesterday got a load of notifications saying the rest of the transactions had been successful too!
So glad I found this thread and realised I had a chance of recouping some losses and can put this horrible part of my life behind me 😊
Automatiskt översatt: