Fantastisk! Lycka till, håller tummarna 😊 mina är rolletto och velobet! Både Santeda BV. När det gäller bitsent/goriwire/fomiline
Jag bad bitsent att blockera alla transaktioner med mitt kort till dem och deras partnerföretag en månad innan jag gjorde insättningar av högt värde och de ignorerade mig och tog fortfarande inget ansvar! Jag tror att jag har en chans med dem definitivt, natwest svarade inte på mina e-postmeddelanden som nämnde ett spelberoende och transaktioner som tvättades ungefär samtidigt så jag hoppas att det spelar till min fördel.
Har du några råd om vad jag ska nämna i mitt klagomål till banken? Mycket uppskattat
Awesome! Good luck to you, fingers crossed 😊 mine are rolletto and velobet! Both Santeda BV. With regards to bitsent/goriwire/fomiline
I asked bitsent to block all transactions with my card to them and their partner companies a month before i made high value deposits and they ignored me and still didn't hold responsibility! I think I stand a chance with them definitely, natwest didn't respond to my emails mentioning a gambling addiction and transactions laundering around the same time so I hope that plays in my favour.
Any advice on what to mention in my complaint to the bank please? Greatly appreciated