Jag vet att kloka svarade och sa att de fortfarande undersöker efter att jag hotade ett klagomål och ställde många frågor som jag svarade på
Vad hände? Låt oss veta så detaljerat som möjligt. - det var en länk som påstod sig vara en mystisk eldosa med bilder på personer som tog emot dem. Jag gav mina kortuppgifter för att få den
Vad gällde betalningen? Vad utlovades? som ovan
Hur hittade du säljaren/handlaren? Skärmdumpar eller en webbplats skulle vara användbart. Det kom precis upp på google
När pratade du med säljaren/handlaren senast? Jag kan inte komma i kontakt med sidan, alla detaljer är borta
När var det meningen att du skulle få den här produkten eller tjänsten? Det stod att inom 2 veckor verkar pengarna ha tagits i usd inte gbp.
Jag menar att det borde vara rakt på sak för dem att öppna en vara som inte fått återkrav eller har jag gjort något fel!
I know wise replied saying they are still investigating after I threatened a complaint asking lots of questions which I replied to
What happened? Let us know in as much detail as possible. - it was a link claiming to be a mystery electrical box with pictures of people who received them I gave my card details to receive it
What was the payment for? What was promised? as above
How did you find the vendor/merchant? Screenshots or a website would be useful. It just came up on google
When did you last speak to the vendor/merchant? I cannot get in touch the page all details are gone
When were you meant to get this product or service? It said within 2 weeks the money seems to have been taken in usd not gbp.
I mean it should be straight forward for them to open an item not received chargebacks or have I did something wrong !
Ändrad av författare 1 månad sedan
Automatiskt översatt: