Kära cogu,
Tack så mycket för att du skickade ditt klagomål.
Jag är ledsen att höra att ditt konto hos N1 Bet Casino avaktiverades utan någon förklaring, särskilt efter att ha varit en lojal spelare sedan 2023. Jag förstår hur frustrerande det måste vara att inte få ett svar från casinot, särskilt när du fortfarande har ett saldo på 260 € på ditt konto.
För att bättre förstå din situation och fortsätta med ditt ärende, kan du ge mer information?
- Har du fått några tidigare varningar eller ovanliga meddelanden från kasinot innan avaktiveringen?
- När lyckades du senast logga in och märkte du något ovanligt innan ditt konto avaktiverades?
- Kan du bekräfta vilket specifikt livespel du spelade regelbundet och om du spelade några andra typer av spel?
- Har du någonsin haft några tidigare problem med kasinot angående verifiering, uttag eller kontobegränsningar?
- Gav casinot några automatiska svar på dina e-postmeddelanden, eller har det varit helt tyst från deras sida?
Ditt samarbete är viktigt så att vi till fullo kan förstå vad som kan ha lett till denna situation och förespråka en rättvis lösning. Om du har några relevanta e-postmeddelanden eller skärmdumpar från din kommunikation med casinot får du gärna vidarebefordra dem till petronela.k@casino.guru .
Jag hoppas att vi kommer att kunna hjälpa dig att lösa det här problemet så snart som möjligt. Under tiden uppskattar vi ditt tålamod efter att du har svarat och medan vi undersöker problemet.
Tack på förhand för ditt svar och samarbete.
Med vänlig hälsning,
Petronela
Dear cogu,
Thank you very much for submitting your complaint.
I’m sorry to hear that your account with N1 Bet Casino was deactivated without any explanation, especially after being a loyal player since 2023. I understand how frustrating it must be not to receive a response from the casino, particularly when you still have a balance of €260 in your account.
To better understand your situation and proceed with your case, could you please provide more details?
- Have you received any prior warnings or unusual messages from the casino before the deactivation?
- When was your last successful login, and did you notice anything unusual before your account was deactivated?
- Could you confirm which specific live game you played regularly and whether you played any other types of games?
- Have you ever had any previous issues with the casino regarding verification, withdrawals, or account restrictions?
- Did the casino provide any automated replies to your emails, or has there been complete silence from their side?
Your cooperation is essential so we can fully understand what might have led to this situation and advocate for a fair resolution. If you have any relevant emails or screenshots from your communication with the casino, please feel free to forward them to petronela.k@casino.guru.
I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible. Meanwhile, we appreciate your patience after you reply and while we investigate the issue.
Thank you in advance for your reply and cooperation.
Best regards,
Petronela
Automatiskt översatt: