LÄt oss starta en annan tÀvling. Bara sÄ att urvalskriterierna för vinnarna var mer Àn tydliga. Det Àr inte helt klart för mig varför den ena deltagaren utsÄgs att vinna och den andra inte gjorde det, Àven om texten och innebörden av deras inlÀgg var absolut densamma. NÄgot i andan Den bÀsta presenten Àr att fira jul med hela familjen. Det Àr synd ...
Let's start another competition. Only so that the selection criteria for the winners were more than clear. Itâs not entirely clear to me why one participant was appointed to win, and the other did not, although the text and meaning of their posts were absolutely the same. Something in the spirit The best gift is to celebrate Christmas with the whole family. It's a shame ...
Jag Àr övertygad om att reglerna var mer Àn tydliga. Du behövde svara pÄ konkurrensfrÄgan för att ha en chans att vinna. Det spelade ingen roll om svaret var lÄngt, kort, likt ett annat eller helt unikt. Vinnarna utsÄgs slumpmÀssigt.
Den slumpmÀssiga dragningen spelades in pÄ den bifogade videon.
I'm convinced the rules were more than clear. You needed to answer the competitive question in order to have a chance of winnings. It didn't matter if the answer was long, short, similar to another one or totally unique. The winners were selected randomly.
The random draw was recorded on the attached video.
Den bÀsta presenten jag nÄgonsin fÄtt pÄ juldagen, det var en girf som kommer frÄn gud. Eftersom jag inte var villig att ha en son pÄ sÄ mÄnga Är. Den 25 december föddes min son. Jag tackar gud för den dÀr tjejen som jag Àr sÄ vÀlsignad.
The best gift I ever received on Christmas day its was a girf that comes from god. Since I wasn't appl to have a son for so many years. On 25 December my son was born. I thank god for that girl I m so blessed.
Jag slog sönder min telefon pĂ„ nyĂ„rđĄđ€łđ„đ€Ź och vĂ€ntade pĂ„ att de skulle skicka/posta tillbaka den till migđČđŠđ«đ ,sĂ„ jag ser just nu detta, jag har aldrig vunnit en lotteridragning nĂ„gonsin i mitt liv đđđđđ tacka u sĂ„ mycket, đ€đ€đ€I hoppas bara att jag inte för sent .... đđđđđđ
I broke my phone on new yearsđĄđ€łđ„đ€Ź and was waiting on them to ship/ mail it back to međČđŠđ«đ ,so I'm just now seeing this I've never really won a raffle drawing ever in my life đđđđđ thank u so very much ,đ€đ€đ€I just hope I'm not to late ....đđđđđđï»ż
HĂ€ftigt! Det Ă€r du inte, jag skickade ett e-postmeddelande till dig tidigare och jag kan se att du redan har svarat. Vi behöver bara generera kupongen Ă„t dig đ
Cool! You're not, I sent you an email earlier and I can see you already replied. We just need to generate the voucher for you đ