Mina bästa och varmaste minnen av julklappar, när jag fortfarande var liten var hela familjen samlad, alla samlades runt ett stort dukat bord, stämningen och stämningen var bara på topp. Det fanns en vacker och pyntad julgran i rummet, denna doft av furu minns ända tills nu Det fanns många olika godis under granen, och speciellt ett gäng mandariner, samt efterlängtade presenter. I allmänhet fanns det ingen gräns för lyckan. Här, hur ska jag beskriva min uppfattning, jag vill säga om huvudsaken att presenter såklart är underbara, men när hela familjen samlas, på gott humör och alla lever och mår, är detta huvudsaken.
My best and warmest memories of Christmas presents, when I was still little, the whole family was together, everyone was gathering around a large set table, the atmosphere and mood were just on top. There was a beautiful and decorated Christmas tree in the room, this scent of pine wood is remembered until now There were many different sweets under the tree, and especially a bunch of tangerines, as well as long-awaited gifts. In general, there was no limit to happiness. Here, how can I describe my perception, I want to say about the main thing that gifts are of course wonderful, but when the whole family gets together, in a good mood and everyone is alive and well, this is the main thing.
Мои лучшие и теплые воспоминания о подарках на рождество, когда я был ещё маленький,вся семья была вместе, все собираются за большим накрытым столом,атмосфера и настроение было просто на высоте.В комнате стояла красивая и наряженная ёлка, этот аромат сосновой древесины помнится досихпор.Под ёлкой было много разных сладостей и особенно куча мандарин,а также долгожданные подарки.В общем щастью не было предела.Вот,как я могу описать своё восприятие хочется, сказать о главном,что подарки это конечно замечательно но когда вся семья собирается вместе,в хорошем настроении и все живы,здоровы,вот это главное.
Ändrad av författare 2 år sedan
Automatiskt översatt: