Jag är i processen, de har sagt till mig att göra en återbetalning med min bank, men tyvärr har min bank vägrat på grund av hur betalningen gjordes A2A pisp-betalning, men jag har en advokat på det, de antingen betalar eller kommer att ställas inför domstol och förlora hur som helst eftersom jag bor i Storbritannien och transaktionerna är olagliga och de vet det, även om du i Storbritannien ser till att Nucleus365 Ltd inte har lagt ut arbetet på underleverantörer eftersom de är ansvarig för tredje parts delegater och är FCA-ackrediterade. så jag skulle kolla med din bank, de kommer definitivt att veta det. om Nucleus365 gjorde under till falcora finance.io skulle jag skicka ett meddelande till dem och berätta för dem att de har initierat olagliga transaktioner, som företaget de har kontrakterat med kan inte ta pengar från brittiska kontoinnehavare enligt gambling act section 33 2005.criminal offence.berätta för dem att du har pratat med Storbritannien spelkommission och FCA.om det är falcora du går efter förhoppningsvis kommer din bank att göra en återbetalning låt mig veta hur du går, håll mig uppdaterad jag kommer att göra detsamma. ta hand om dig allt gott
I'm in the process,they have told me to raise a chargeback with my bank,but unfortunately my bank has refused due to the way the payment was made A2A pisp payment, but I've got a solicitor on it they either pay or will be taken to court and lose eitherway as I live in UK and the transactions are illegal and they know it, also if your in UK make sure Nucleus365 Ltd didn't subcontract the work to them because they are liable for third party delegates and are FCA accredited.so I would check with your bank they will definitely know.if Nucleus365 did sub to falcora finance.io I would message them and tell them they have initiated illegal transactions,as the company they have contracted with aren't able to take funds from uk account holders as per gambling act section 33 2005.criminal offence.tell them you've spoken to uk gambling commission and FCA.if it's falcora your going after hopefully your bank will raise a chargeback let me know how you get on,keep me updated I will do same.take care all the best
Automatiskt översatt: