Så av 11 handlare som stod på mina kontoutdrag lyckades jag bara hitta 2 e-postadresser. För det mesta kunde jag inte hitta någon information alls. Jag tror att orsaken till detta är på dina kontoutdrag, det är ett annat namn än det faktiska företaget. Till exempel på mina uttalanden visas det som clegreboost, när jag inte googlade någonting. Men faktiskt när transaktionen bearbetades lyckades jag få rättnamnet clegreontex limited. Inte säker på hur jag skulle ta reda på alla andra riktiga namn förutom att fortsätta sätta in tills det jag vill ha visar att det är riktiga namn lol.
Jag har hittat några postadresser som jag antar att jag måste skicka brev till bara för att säga att jag har försökt. Men resten hittar jag ingen info om vad folk rekommenderar att man gör? Tvistar du bara med banken?
So out of 11 merchants that were on my bank statements, I only managed to find 2 email addresses. Most I couldn't find any info at all. I think the reason for this is on your bank statements it's a different name to the actual company. For example on my statements it shows as clegreboost, when googled nothing. But actually when the transaction was processing I managed to get the proper name clegreontex limited. Not sure how I'd find out all the other real names apart from keep depositing until the one I want shows it's real name lol.
I have found a few postal addresses which I suppose I'll have to send letters to just to say I've tried. But the rest I can't find any info on what do people recommend doing? Just disputing with the bank?
Automatiskt översatt: