Hej alla,
Fick precis ett samtal från Chase Bank efter ett 4 veckors bedrägeri- och bedrägerifall och de har avböjt någon återbetalning eftersom de inte såg någon bedrägeri eller bedräglig aktivitet.
Jag har också ett öppet klagomål som säger att jag inte ville att det skulle gå längs bedrägerivägen i slutet om dagen det skulle vara en enkel återbetalning för utebliven mottagande av varor eller tjänster.
Trots att elegro bad mig att få min bank att starta återbetalningsprocessen följer de fortfarande inte.
Jag ger det ett sista försök med jakten för att behandla återkrav och för resultatet av mitt klagomål och sedan måste jag ta det till FOS.
Jag trodde att det skulle vara ett långt men enkelt icke-mottagande av varor eller tjänster.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Automatiskt översatt: