Hej,
Undrade om någon hade en liknande upplevelse, jag satte in pengar på min stake.com med banköverföring och de använde den tredje parten Falcora Finance. Skulle uppenbarligen inte låta mig dra mig tillbaka och har sedan dess i princip blockerat mig. Det här var 2 dagar sedan och undrar om någon tror att jag har en chans om jag förklarar för Lloyds vad som har hänt. Eller är det inte värt det eftersom jag har läst att insättningar via banköverföring inte går att återföra. Detta kommer att vara mitt första återkravsförsök om det gör det möjligt längre. Tack på förhand.
Hi,
Wondered if anyone had a similar experience, I deposited money on my stake.com using bank transfer and they used the third party Falcora Finance. Obviously wouldn’t let me withdraw and have since basically blocked me. This was 2 days ago and wondering if anyone thinks I’ve got a chance if I explain to Lloyds what’s happened. Or is it not worth it since I have read bank transfer deposits are not possible to chargeback. This will be my first chargeback attempt if that makes it anymore possible. Thank you in advance.