Jag stängde mitt konto hos dem på grund av att jag beundrade att jag hade ett spelande återfall. Jag hade 12k på mitt stängda konto. Min fru hade sparkat ut mig för att ha spelat igen.
Jag har skickat dem över 300 mejl. Ungefär 80 mejl per dag. Jagar dem för pengarna. De svarade så småningom och bad om bevis på insättning. Jag försåg dem med det
Det tog ytterligare 100 e-postmeddelanden för att få dem att skicka mig ett e-postmeddelande med mina bankuppgifter.
- Jag vet inte varför eftersom jag har gjort uttag på £3000 några gånger innan detta
Efter att ha skickat dem mina bankuppgifter ville de inte svara.
Så jag gick åt helvete för läderhot och larmade alla myndigheter. Antibedrägerigrupp, min bank, CQC, Curacaos spelorgan. Träffade polisen som personerna som gör betalningen som registrerade på en virtuell adress i London
Kallas för ANTHILL CENTER LIMITED - Jag skickade dem skärmdumpar av den falska Instagram-sidan med logotypen som matchar logotypen en registrerad adress till samma företag som sätter in pengar för jackpot raider.
Det var då de sedan sa att de hade skickat pengarna.
Jag kontaktade min bank för att se om något var på väg. De sa nej. An bad mig att få en 18-siffrig TRN-kod.
Jag gick tillbaka till jackpot raider. Skickade 43 mejl och bad om det. De tackade nej.
Jag fick sedan andra e-postmeddelanden som sa att det fortfarande pågår arbete och att det inte har skickats ännu.
Det har gått 7 dagar sedan detta började till nu. Fortfarande inga pengar. Monzo vägrar att återbetala. Tog upp ett klagomål med Monzo.
Jackpot raider som den ser ut är oberörbara. De har ingen licens för Storbritannien så CQC kan inte göra owt
De har ingen på curaco så de är inte arsed. Endast personer som verkar intresserade är antibedrägerigruppen. Och jag tvivlar på att de kommer att betala mig
I closed my account with them due to admiring I had a gambling relapse. I had 12k in my closed account. My wife had kicked me out for gambling again.
I have sent them over 300 emails. Roughly about 80 emails a day. Hounding them for the money. They eventually responded an asked for proof of deposit. I provided them with that
It took another 100 emails to get them to send me an email for my bank details.
- I don't know why because I've made withdrawals of £3000 a few times prior to this
After sending them my bank details they wouldnt reply.
So I went hell for leather threatening alerting all the authorities. Anti fraud squad, my bank, the CQC, Curacao gambling body. Met police as the people who make the payment as registered at a virtual address in London
Called ANTHILL CENTER LIMITED - I sent them screenshots of there fake Instagram page with logo matching the logo an registerted address to the same company that deposits money for jackpot raider.
This is when they then said they had sent the money.
I contacted my bank to see if anything was on its way. They said no. An asked me to get a TRN 18 digit code.
I went back to jackpot raider. Sent 43 emails asking for it. They declined.
I then got other emails saying that it's still being work on an not been sent yet.
It's been 7 days since this started to now. Still no money. Monzo refusing to refund. Raised a complaint with Monzo.
Jackpot raider as it stands are untouchable. They Don't have a license for the UK so the CQC can't do owt
They don't have one in curaco so they arnt arsed. Only people that seem interested are the anti fraud squad. An I doubt they'll pay me
Automatiskt översatt: