Hej allihop, så banken avvisade ursprungligen 3 av mina återbetalningar men har nu återbetalat 31 av dem tillfälligt (totalt 50 genomförda). Handlaren var NIKOTPF FINTECH FC - har någon av er haft dem ifrågasatt detta under återbetalningsperioden?
Jag har också gjort mer idag för finnart.io men fick ett omedelbart avslag så jag kommer att bestrida detta eftersom detta är autogenererat och vad tvistteamet sa åt mig att göra när jag ringde upp.
Har någon av er haft några framgångsrika återkrav med dessa handlare och har försökt bestrida dem i så fall? Jag gick på fel mcc-rutt
Hi all, so the bank originally rejected 3 of my charge backs but have now gone on to temporarily refund 31 of them ( total of 50 put through) . The merchant was NIKOTPF FINTECH FC - have any of you had them dispute this during the charge back period?
Also ive put through more today for finnart.io but got an instant rejection so I'm going to dispute tbese as this is autogenerated and what the dispute team told me to do when I called up.
Have any of you had any successful chargebacks with these merchants and had and them try and dispute them if so? I went down the wrong mcc route
Automatiskt översatt: