Hej alla, tänkte bara dela med mig av en uppdatering. Jag nämnde i mitt förra inlägg att jag avvisades av banken och anklagades för bedräglig aktivitet för återkrav med kod 4840. Jag tror att det kan ha skett en förändring i MCC-koderna eftersom jag nu håller på att eskalera mitt problem till en klagomål med banken och jag gör några grundliga efterforskningar för att säkerställa att jag har mina ankor på rad. Jag tänkte dela med mig av den här länken som ger en beskrivning av avgiftskoden vi alla pratar om som skiljer sig från den jag använde i mitt ursprungliga påstående som jag hämtade från mallen som någon annan lade till i detta flöde för ett tag sedan.
Koden jag ska referera är 4849 - se länken nedan. Jag är på ett uppdrag nu, jag har fått nog. Så många av oss har blivit lurade och utnyttjade av dessa cowboys och det är inte rättvist. Vi är alla på gamstop av en anledning eftersom vi har problem och deras riggade spel och bristande utbetalningar och transparens har skickat mig på en häxjakt för att ta bort det här partiet.
Hoppas detta hjälper er alla. Kommer att fortsätta visa mina framsteg.
https://www.google.com/amp/s/midmetrics.com/blog/reason-code-4849-exploring-mastercards-questionable-merchant-audit-program%3fhs_amp=true
Hi All, just thought I'd share an update. I mentioned in my last post that I was rejected by the bank and accused of Fraudulent activity for chargebacks using code 4840. I think there might have been a change in the MCC codes as I'm in the process of now escalating my issue to a complaint with the bank and im doing some thorough research of my own to ensure I have my ducks in a row. I thought I'd share this link which gives a description of tbe charge code we are all talking about which differs from the one I used in my original claim which I picked up from the template someone else added to this feed a while back.
The code I'm going to ref is 4849 - see below link. I'm on a mission now, ive had enough. So many of us have been scammed and exploited by these cowboys and its not fair. We're all on gamstop for a reason because we have problems and their rigged games and lack of payouts and transparency has sent me on a witch hunt to take this lot down.
Hope this helps you all. Will keep positing my progress.
https://www.google.com/amp/s/midmetrics.com/blog/reason-code-4849-exploring-mastercards-questionable-merchant-audit-program%3fhs_amp=true
Automatiskt översatt: