Hej alla,
Jag har nyligen förlorat över £30 000 på goldenbet.
Jag var redan registrerad på GAMSTOP men eftersom det här är offshore tillät det mig att registrera mig.
Jag har redan påbörjat min spelåterställning men på grund av detta är jag nu i svåra skulder och försöker få tillbaka alla pengar jag förlorat.
är det någon som överhuvudtaget kan stötta mig i detta? Har någon fått pengarna tillbaka från goldenbet?
återkrav till banken för de slumpmässiga handlarna de bearbetar transaktioner genom?
Jag är verkligen osäker på vart jag ska vända mig med detta, men jag är övertygad om att Goldenbet inte har någon skyldighet att vara försiktig, på grund av sin lokala licens, men jag är osäker på vilka skäl jag kan använda för att få tillbaka pengar.
också: Jag spenderade majoriteten av mina pengar på pragmatiska spelautomater, särskilt söta bonanza och gates of Olympus. När jag senast försökte spela stod det att spelet inte var tillgängligt i min jurisdiktion (UK). Jag mailade för att fråga vad detta betydde och de sa att det inte är tillgängligt för mig.
hur? Detta är verkligen ett fel eftersom jag förlorade alla mina pengar på att spela dem.
Hello everyone,
I’ve recently lost excess of £30,000 on goldenbet.
I was already signed up on GAMSTOP but as this is offshore, it allowed me to sign up.
Ive already started my gambling recovery but due to this I’m now in severe debt and attempting to recoup any money I lost.
is anyone at all able to support me on this? Has anyone received a refund from goldenbet?
chargebacks to the bank for the random merchants they process transactions through?
im really unsure where to go with this, but I’m adamant Goldenbet has no duty of care, owing to its local license, but I’m unsure what grounds I can use to get money back.
also : I spent the majority of my money on pragmatic play slots, especially sweet bonanza and gates of Olympus. When last trying to play, it said the game was not available in my jurisdiction (UK) I emailed to ask what this meant and they said it’s not available for me.
how? Surely this is a flaw as I lost all my money playing those.
Automatiskt översatt: