Allt behandlas via Fishandspins (Spindog, sharkspin) systersajter. Finns det någon information om PSP:er? Har någon fortfarande webbhistorik för dessa transaktioner som man kan kontrollera i gränssnittet när betalningen har behandlats?
Help!!
I am looking for img vibes
sp wallet
mlsys
mtl topup
all processed through Fishandspins (Spindog, sharkspin) sister sites. Any info on PSPs? Does anyone still have browsing history for these transactions that you could check interface when payment was processed?
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Hi lule , is ivy pay oy , same as ivy pay sp zoo please ?
Jag kontaktade Banking Circle angående PassPoint och Hashtrix och de behandlades av Ivy Pay. Jag fick återbetalningar från Ivy Pay genom att kontakta dem.
Well I contacted banking circle about passpoint and Hashtrix and they were processed by Ivy pay. I got refunds from Ivy pay contacting them
Automatiskt översatt:
4 veckor sedan
Hi loo how ling did u wait for refunds avw emailed ivy pay yesterday
De återbetalade mig inom 2 dagar för 3 veckor sedan, men jag hittade mer från dem och de fick mig att fylla i ett formulär och har inte svarat på 8 dagar.
They refunded me in 2 days 3 weeks ago but I found more from them and they made me fill in a form and haven’t responded for 8 days
Automatiskt översatt:
4 veckor sedan
Thankyou for your reply means alot mine are through kryptinom sp zoo and ivy am i fucked you think coz its kryptonim ?