Jag tror att de återbetalade pengarna efter ungefär en vecka! Men det var länge sedan så jag minns inte så mycket.
I think they did refund after a week or so! But it has been ages so I don’t remember much
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Kan du kolla din e-post för att se, snälla, eftersom jag har ungefär 3 000 hos dem. De sa att de har återbetalt pengarna via telefon till mig, men jag tror helt enkelt inte på något som dessa handlare säger förrän det står på min bank.
Could you check your emails to see plz as o have about 3k with them they stated theyve refunded over the phone to me but i just do t believe anything these merchants say till its in my bank
Efter att du skickade ditt ID, kort och selfie till Cardaq, hur lång tid fick du svar eller återbetalning? Hade du bevis på att betalningen behandlades via Cardaq?
After you sent your id and card amd selfie to cardaq how long after did you get a reply or a refund please , and also did you have proof they was processed through cardaq ?
Lita inte på dem - jag skickade allt till Cardaq och de slutade till slut bara svara. De tog och förmögnade alla mina uppgifter och jag får bara alla dessa spamsamtal och sånt nu.
Dont trust them - I sent Cardaq everything and they eventually just stopped replying. Took and farmed all my details and I just get all these spam calls and stuff now.