God morgon allihopa. Kan någon hjälpa mig med en återbetalningsbegäran? Jag har blivit debiterad av handlare som i princip inte finns på nätet (Cinxtech, Calpex, Inxc2, Crypswap, Techswap) och jag vet inte vad jag ska göra.
Tyvärr tvättar Revolut händerna av saken, och supporten förstår inte mitt problem. Jag upptäckte att de alla använder MCC 6051. Finns det ett specifikt sätt att tvinga fram en chargeback i dessa fall?
Good morning everyone. Could anyone help me with a refund request? I'm facing charges from merchants that are virtually non-existent online (Cinxtech, Calpex, Inxc2, Crypswap, Techswap) and I don't know what to do.
Unfortunately, Revolut is washing its hands of the matter, and support doesn't understand my problem. I discovered they all use MCC 6051. Is there a specific way to force a chargeback in these cases?
Buongiorno a tutti. Qualcuno saprebbe darmi una mano con una richiesta di rimborso? Mi ritrovo con degli addebiti da parte di commercianti praticamente inesistenti sul web (Cinxtech, Calpex, Inxc2, Crypswap, Techswap) e non so come muovermi.
Purtroppo Revolut se ne sta lavando le mani e l'assistenza non capisce il mio problema. Ho scoperto che usano tutti l'MCC 6051. C'è un modo specifico per forzare uno storno in questi casi?
Automatiskt översatt: