De sa det till mig också, de kommer att tjäna så mycket på kassakon att återbetalningarna bara blir bortkastade slantar.
They said that to me as well they will be making that much out of the cash cow the refunds will just be pennies spilled
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Det är komiskt. 90 % av gångerna måste du göra en återbetalning och banken har inte levererat några varor eller tjänster. Om de bestrider det säger de mer eller mindre att jag ska hamna i fängelse.
It's comical. 90% of the time you need to chargeback with bank no goods or service provided. If they contest they are more or less saying take me to jail.
Hej Dani, hur fick du pengarna tillbaka från Wert?
Hi Dani how were you able to get refund from wert?
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Konstigt nog vägrade de, men ett par månader senare försökte jag igen med min andra e-postadress och de återbetalade pengarna. Jag använde samma mall båda gångerna, så gud vet.
Weirdly they refused then a couple months later i tried again on my other email address and they refunded , used the same template both times so god knows
Ja, men det var via Dimmico eftersom Dimmico behandlade betalningarna åt dem. Men jag var sedan tvungen att mejla den e-postadressen jag gav dig, de svarade inte, bara återbetalade pengarna.
Yes but was through dimmico as dimmico processed the payments for them but i then had to email that email address i give you , they didnt reply just refunded