Is there a template to use when contracting aswell thank you 🙏
Automatiskt översatt:
Praky
Diamant
9 månader sedan
Är det någon som vet vem handlaren Framos är, baserad på Bath Street 327 i Glasgow?
Det är samma adress som Flivnam
Automatiskt översatt:
Praky
Diamant
OlgaPola
9 månader sedan
Tack så mycket. Jag kan hjälpa dig med Flva, jag fick min chargeback via banken även om det tog mig 50 dagar. Om du vill kan jag förklara i e-post eftersom mitt inlägg avvisades. 😁
Thank you very much. I can help you with Flva, i got my chargeback through bank though it took tem 50days. IF you want i can explain in e-mail cause my post explaing that was rejected. 😁
Automatiskt översatt:
9 månader sedan
Hej, kan du hjälpa mig med FLVA?
Vilken sorts handlare är han?
Jag lämnar min e-postadress
leocarturan@gmail.com
Tack så mycket på förhand
Automatiskt översatt:
Praky
Diamant
Danixxx
9 månader sedan
Hej, ja de nekade mig också först, men ett par månader senare skapade jag ett nytt e-postmeddelande och de återbetalade pengarna. Jag har sett att många har blivit nekade, det är så konstigt hur de återbetalar vissa men inte andra.
Hi , yes they refused me also at first however a couole of months later i made new email and they refunded but seen alot of people have been refused its so odd how they refund some but not others
Automatiskt översatt:
9 månader sedan
Hej, lyckades du hitta Flivnam?
Har du deras e-postadress?
Tack på förhand
Automatiskt översatt:
Praky
Diamant
makelios6
9 månader sedan
Min vän, jag skulle verkligen uppskatta om du kunde ge mig kontaktuppgifterna till Payrix.
My friend, I would really appreciate it if you could tell me the contact details for Payrix.
φιλε μου θα εκτιμουσα πολυ εαν μου ελεγες στοιχεια επικοινωνιας της payrix
Automatiskt översatt:
9 månader sedan
Jag ger dig den nästa vecka om jag ser att de återbetalar mig. De har inte svarat än, men jag skrev till dem för två dagar sedan.
Automatiskt översatt:
Praky
Diamant
Anonymized1181
9 månader sedan
Hej,
Lyckades du få tag på något av följande:
inntcit
necsedom
SSL-plats
Konstlösningar
Konstuniversum
Hi,
Did you manage to get anything of the below:
inntcit
necsedom
SSL place
Art Solutions
Art universe
Automatiskt översatt:
9 månader sedan
För SSL-plats, prova den här e-postadressen
info@prompt-place.com
Företaget är Securepay Systems LTD
De återbetalade mig först efter att jag skickat in en chargeback via banken.
Ändrad
Automatiskt översatt:
Anonymized1181
Praky
Diamant
Praky
9 månader sedan
Thank you so much! I will try 🙂
Automatiskt översatt:
Frankey
Kika199
Diamant
Kika199
9 månader sedan
I doubt it. Look at their website. Do you see any address or licence agreement? I couldn't find any.
Automatiskt översatt:
Waldo1984
Pyne1688
Diamant
Pyne1688
9 månader sedan
I've already put up the email.
Automatiskt översatt:
Sarahlewis
Silver
9 månader sedan
Hi I’m new to all this but after finally admitting my gambling problem and getting help I feel so fustrated looking at how much I’ve spent , I’ve used a lot of my stake sister sites like roletto my stake donbet etc, one of the transactions on my banks just say ‘E’ spent 13k😭 however how would I go about this it’s literally just a letter has anyone else had this?
also has anyone charge backed with Revolut I’ve heard they can be quite long and can close ur account, etc if you have what did you say to them and was you successful
Automatiskt översatt:
Sarahlewis
xbigguyxxx
Silver
xbigguyxxx
9 månader sedan
Hi did you do ur chargebacks all together or diff disputes for diff names because I have sooo many all different names
Automatiskt översatt:
Sarahlewis
Danixxx
Silver
Danixxx
9 månader sedan
Did you have any success
Automatiskt översatt:
Sarahlewis
xbigguyxxx
Silver
xbigguyxxx
9 månader sedan
Did they ask you if you’ve made contact with the merchant?
Automatiskt översatt:
xbigguyxxx
Sarahlewis
Diamant
Sarahlewis
9 månader sedan
Hello Sarah.
Yes you need proof of contact to the merchant check each one and say your still waiting on the item there is usually something connected to it