Hej, jag är nybörjare på allt det här, men efter att äntligen erkänna mitt spelproblem och få hjälp känner jag mig så frustrerad över hur mycket jag har spenderat. Jag har använt många av mina Stake-systersajter, som Roletto, My Stake, Donbet etc. En av transaktionerna på min bank säger bara "E", spenderat 13 000 😭 Men hur skulle jag gå tillväga? Det är bokstavligen bara ett brev. Har någon annan haft detta?
Har någon också en charge backed med Revolut? Jag har hört att de kan vara ganska långa och kan stänga ditt konto osv. om du har... Vad sa du till dem och lyckades du?
Hi I’m new to all this but after finally admitting my gambling problem and getting help I feel so fustrated looking at how much I’ve spent , I’ve used a lot of my stake sister sites like roletto my stake donbet etc, one of the transactions on my banks just say ‘E’ spent 13k😭 however how would I go about this it’s literally just a letter has anyone else had this?
also has anyone charge backed with Revolut I’ve heard they can be quite long and can close ur account, etc if you have what did you say to them and was you successful
Automatiskt översatt: