Hello there how long did it take for a response from them as I have Coresbyte wexslide also used this email Support@transactworld.co.uk
Automatiskt översatt:
jimmi88
Guld
Robster5
10 månader sedan
Har någon någon annan kontakt för dessa? Jag har redan Swipez och Softpulse-lösningar om det inte finns någon annan kontakt för någon av de andra?
Does anyone have any other contact for these? I have swipez already and Softpulse solutions unless there is another contact for any of the other ones?
Automatiskt översatt:
10 månader sedan
Sorry can’t help.
have you had your dsolpay refund yet since your email from cnb? I’ve heard nothing since so am back to chasing daily.
Automatiskt översatt:
Robster5
jimmi88
Platina
jimmi88
10 månader sedan
No absolutely nothing. No response and no refund
Automatiskt översatt:
jimmi88
Guld
Robster5
10 månader sedan
Absolut ingenting. Inget svar och ingen återbetalning.
No absolutely nothing. No response and no refund
Automatiskt översatt:
10 månader sedan
Really sucks. I do know people who have been refunded recently but one was after waiting three weeks - I’m at over 5 now and really hope I didn’t miss the boat.
just got to keep on trying and chasing.
Automatiskt översatt:
player0990
Platina
10 månader sedan
Idag fick jag återkravet från TRVRS och pthxn, där de hade lagt fram falska bevis; kortnätverket har dömt till min fördel.
Automatiskt översatt:
SimonP
player0990
Silver
player0990
10 månader sedan
What did they provide as evidence? Skins purchases? I am waiting on a response from them but it’s been over 45 days so not sure what’s going on with my bank
Automatiskt översatt:
player0990
SimonP
Platina
SimonP
10 månader sedan
Ja Skins, jag skickade skärmdumpar som visar att jag inte har ett Steam-konto och att min e-postadress inte innehöll någon e-postadress eller något med namnet på skinnet de sålde mig.