Hej, har du någonsin tagit reda på vilka Brivory är? Kan inte hitta dem någonstans, de är strax under 15 000 pund bland dessa syndare, kompenserar gärna om pengarna återbetalas.
Hi , did you ever found out who brivory are ? Cant find or locate them anywere just under £15 grand with these culprits , happy to compensate if refunded
Finns det någon indikation på platsen, eftersom jag säkert minns det här namnet och att det var relaterat till ett annat företag som blev avskrivet av FCA för att ha utfört bedrägliga betalningstjänster? Jag skulle behöva gå igenom mina pappersarbeten direkt, men det ringer verkligen en klocka.
Is there any indication of location, as I’m sure I remember this name and it being related to another business who were struck off by FCA for conducting fraudulent payment services. I would have to go right back though my paperwork but it is really ringing a bell
Tyvärr, jag halvsov, haha. Ja, det står Noltiro Kaunas, jag kan inte hitta dem någonstans. Det är transaktioner värda 15 000 dollar. Om jag skulle hitta dem och få dem återbetalade kommer du garanterat att få ersättning eftersom jag bara kämpar 😫😫
Sorry was half asleep ha yes it says noltiro kaunas i cant locate them anywere its 15k worth of transactions , if i was to fins them and get refunded for sure you will be compensated as am just struggling 😫😫