Radka, jag gick till Nevadas webbplats och pratade med en chattrepresentant. Jag frågar honom varför bonusarna på mitt konto är superlåga procentsatser, han svarade att de högre procentsatserna är för spelare som precis har börjat och inte har vunnit än. Så jag sa att du tog 1250 från mina vinster och nu tar du även de bra bonusarna. Han sa att vi redan diskuterat din situation med ekonomichefen och hans team. Beslutet de tog är slutgiltigt och kan inte ångras oavsett vad jag säger. Jag berättade för dem att det som hände mig i min situation inte står i dina allmänna villkor. Han sa återigen att det är vårt beslut och att det aldrig kan ändras. Det är final!
Jag gick igenom något sånt här på Uptown aces...Det var mycket mer pengar i den kampen med T&C's och jag förlorade.
Radka, vad tycker du att jag ska göra här?
Radka, I went to Nevada's site and spoke to a chat representative. I ask him why the bonuses in my account are super low percentages, He replied the higher percentages are for players that are just starting out and haven't won yet. So I said you took 1250 from my winnings and now you take the good bonuses also. He said we already discussed your situation with the finance manager and his team. The decision they made is final and cannot be reversed no matter what I say. I told them what happened to me in my situation is not in your T&C's. He again said that is our decision and cannot ever reversed. Its Final!
I went through something like this at Uptown aces...That was a lot more money in that battle with T&C's and I lost.
Radka, What do you think I should do here?
Ändrad av författare 1 år sedan
Automatiskt översatt: