Har någon några råd om min situation? Jag är för närvarande registrerad hos GAMSTOP, har skapat ett konto hos Goldenbet, gjort insättningar och spelat.
Finns det någon möjlighet till återbetalning via Revolut eller Goldenbet själva? Jag pratar för närvarande med Revolut om en chargeback eller återbetalning men tror att det är osannolikt eftersom de hävdar att det var en civilrättslig tvist. Jag hade aktiverat spelblockeringar via Revolut men eftersom överföringen gick via Transferop Payment Gateway flaggades det inte som spelande.
all hjälp eller råd uppskattas mycket
Anyone have any advice on my situation, currently registered with GAMSTOP, set up an account with Goldenbet, deposited and gambled.
is there any possibility of a refund through Revolut or Goldenbet themselves. Currently speaking to Revolut about a chargeback or refund but think it is unlikely as they are claiming it was a civil dispute. I had gambling blocks enabled via Revolut but because the transfer went through Transferop Payment Gateway it didn’t flag as gambling.
any help or advice is greatly appreciated
Automatiskt översatt: