God kväll alla
Detta är mitt första inlägg efter att trålning kastade all användbar information och kontakter.
Jag har för närvarande ett pågående ärende med FOS efter att min bank vägrat ta upp mina återkrav under fel MCC. De har också misslyckats med att erbjuda hjälp och stöd med mitt missbruk.
Jag söker hjälp om möjligt, jag försöker kontakta ZPDG och BP W Loading. Jag har transaktioner till ett värde av nästan £10 000 till dessa handlare. Har någon nyligen haft kontakt med dessa?
Jag har mailat några av de föreslagna jag hittade i tidigare inlägg men har inte haft lycka till att få svar. Jag är i stort sett på botten nu och behöver verkligen få tillbaka lite pengar för att komma på fötter igen med prioriterade räkningar. Jag är mycket besviken och generad över hur jag ens hamnade i en sådan röra, men det verkar som om folk här har varit i liknande positioner och mår mycket bättre så jag är hoppfull.
Good evening all
This is my first post after trawlling threw all the helpful information and contacts.
I currently have an ongoing case with FOS after my bank refusing to raise my chargebacks under wrong MCC. They have also failed to offer help and support with my addiction.
I'm looking for help if possible, I'm trying to contact ZPDG and BP W Loading. I have almost £10,000 worth of transactions to these merchants. Has anyone had recent contact with these ?
I have emailed some of the suggested ones I found in earlier posts but have had no luck getting a response. I'm pretty much at rock bottom now and really need to get some money back to get back on my feet with priority bills. I'm highly disappointed and embarrassed in how I even got into such a mess, but seems people here have been in similar positions and are doing much better so I'm hopeful.
Automatiskt översatt: