Ja, tack för informationen du har delat här. Jag har redan inkluderat kopior av FCA och MRC i mitt senaste e-postmeddelande. Vi får se hur de svarar nu. De försvarar sig genom att säga att transaktionerna gjordes med hjälp av 3DS-processen och bekräftades via SMS, och att de därför inte kommer att ge någon återbetalning. Mydates och grottobook hör ihop, men det jag har bestämt är att helpersm också måste vara en av dem på något sätt. Jag får samma e-postmeddelanden som svar från båda handlarna.
Tyvärr har jag så många öppna transaktioner att det blir svårt att ens komma åt mina pengar. Många svarar inte ens på mejl. Jag tror att de flesta återförsäljare helt enkelt ignorerar förfrågningarna nu för tiden. De första som kontaktade mig hade nog tur, men ju fler förfrågningar vi får, desto mindre är chansen att höra något från dessa korrupta återförsäljare, tyvärr.
Har du kanske en mall som du framgångsrikt använt för att åtminstone få kontakt med de kriminella? Jag är tacksam för all hjälp. Min e-postadress: M
Automatiskt översatt: