Monzo and Starling shutdown accounts for anything even remotely 'dodgy'. I'm permanently banned from Monzo because I was working as a contractor and refused to give them my contract for SOW.
They just sent me message saying they were closing my account but wouldn’t tell me why but when I phoned they said it was because I raised multiple disputes for the same merchant
Hej, jag fick en av tre transaktioner tillbaka från Genguru, men de har inte svarat på mitt mejl. Jag gjorde betalningarna den 24 juni. Vi får se om de gör fler återbetalningar. Meddela mig om du behöver e-postmeddelandet.
Hej, har du kontaktuppgifter till CD Key Store Tallinn och Cracc Prag? Jag har gjort många transaktioner genom dessa återförsäljare. Cdkeys webbplats är inte online. Vänligen meddela mig om du har någon information. Tack.
Grottobooks och helpersm är identiska återförsäljare med olika namn, och deras kontaktadresser är också olika. Jag fick alltid samma mejl samtidigt – som svar/feedback. Jag genomförde också en KYC-process med dem, inklusive en selfie, etc., men jag har inte fått någon återbetalning hittills!