Hej. Tack. Har HURTED svarat dig från den här e-postadressen? Jag har försökt kontakta dem, men inte fått något svar än. Jag tror att jag kontaktar Walleto härnäst.
Automatiskt översatt:
billi85
Silver
1 timme sedan
Hej allihopa, detta är mer ett skott i mörkret, men känner någon igen dessa namn från deras uttalanden?
MIVORA
JENTIQ
CALDRO
WEXNAR
Jag har redan gjort lite research, men jag kan inte ta reda på vem som ligger bakom det. Jag försöker främst ta reda på om de är kopplade till Xpate eller Walleto.
Automatiskt översatt:
billi85
DjumK
Silver
DjumK
1 timme sedan
Hej. Jag väntar fortfarande på ett beslut i mitt ärende. Hur går det för dig? Har du fått tillbaka några av dina pengar än?
Automatiskt översatt:
billi85
DjumK
Silver
DjumK
1 timme sedan
Jag skickade även ett mejl till dem till den här adressen, men har inte fått något svar än.
Automatiskt översatt:
Alfred_ANTONYAN21
Guld
1 timme sedan
I'm going through my old transactions and found the following:
SELVIK / ORENZA / TRAMIQ / BELNOR / VEXADI
Before I start contacting my bank about each one individually, has anyone here dealt with any of them? Even an email address or processor name would help.
Automatiskt översatt:
Alfred_ANTONYAN21
Lisa2
Guld
Lisa2
1 timme sedan
Any results yet? Has Xpate refunded your money, or are you still waiting for a decision?
Automatiskt översatt:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Guld
johnmaddisonn1
1 timme sedan
Hi. Does anyone have any contact details for DTVLT, such as an email address or website? I'd like to try contacting the merchant directly before filing a chargeback regarding the Walleto transactions.
Automatiskt översatt:
johnmaddisonn1
Silver
1 timme sedan
Anyone know anything about PREFIO, LUNVAR or KASTENQ?
Got several card payments showing these names. My bank wasn't particularly helpful when I asked who the actual merchants were.