Hej. Xpate svarade på mitt första mejl och uppgav att de inte kunde hitta transaktionen i sitt system och bad mig att ange betalningsuppgifterna. Jag skickade dem de (redigerade) kortuppgifterna, transaktionsdatumet, beloppet och webbplatsen där betalningen gjordes. De svarade sedan att de fortfarande inte kunde hitta transaktionen och rådde mig att kontakta min bank för att lösa problemet.
Automatiskt översatt:
billi85
spider888
Silver
spider888
3 veckor sedan
Hej. Om jag förstår det rätt återbetalade Xpate dina pengar ungefär två veckor efter att du begärde en chargeback? Bestämde de chargebacken alls, eller accepterade de den?
Automatiskt översatt:
billi85
johnmaddisonn1
Silver
johnmaddisonn1
3 veckor sedan
Hi. You should consider filing a chargeback through your bank for the transactions processed by Xpate. If you can provide enough evidence, you may have a good chance of getting your money back.
Automatiskt översatt:
billi85
keejan
Silver
keejan
3 veckor sedan
Hej. Förstått. Lycka till med återkomsten till XPate.
Automatiskt översatt:
billi85
Silver
3 veckor sedan
Hej allihopa. Har någon erfarenhet av CSMKET? Jag har hört att betalningar kan behandlas via Walleto. Kan någon bekräfta om det stämmer?
Automatiskt översatt:
XkBoii
Foxtrot90
Guld
Foxtrot90
3 veckor sedan
Yeah same they just said complete the form, was this the same for you? Do you know if passpoint, ISX financial and kryptonim go through them? I think passpoint and kryptonim do for sure. The other one is other merchant name on my lloyds for open banking. Shame lloyds said they cant do anything for me as it was open banking transaction.
Automatiskt översatt:
Foxtrot90
XkBoii
Platina
XkBoii
3 veckor sedan
yeah same for me bud. I know Kryptonim do, I’m hoping quantipay AG do too but sure I’ll find out soon. Not sure on the others you said