Hej. Jag har inte fått något svar på mitt klagomål ännu. Jag skrev till Xpate igen och nämnde att jag redan hade lämnat in ett klagomål. Jag skrev också att jag väntar på min återbetalning. Men hittills ingen reaktion.
Hej. Jag har fortsatt att skriva till XPate, men de har inte svarat alls. Det är kanske inte rätt e-postadress. Jag har också skickat in en återbetalningsbegäran via min bank, men det har inte kommit något beslut än.
Hej. Efter flera mejl svarade Xpate äntligen att de inte kunde hitta mina transaktioner i sitt system. De rekommenderade att jag antingen kontaktar min bank eller webbplatsen där jag gjorde betalningen direkt.
Hi. I've already filed a complaint, submitted a chargeback request through my bank, and contacted Xpate again, asking them to refund my money. But they still haven't responded. My bank told me the process could take around 45 days, so I'm waiting.
Nah mate, I’m still on case with them. ignored every email I’ve sent. Barclays calling me early part of next week following a complaint so hopefully I’ll get more info off them - Doubt it though