Wow that's crazy what merchants did you put forward?
Automatiskt översatt:
Foxtrot90
Waldo1984
Diamant
Waldo1984
1 månad sedan
Mine was only a couple of days about 10 days ago, it was pretty quick my side. I only had one descriptor though
Automatiskt översatt:
pl4yer24
Silver
1 månad sedan
Guys, what exactly did you write to Cardaq to request refunds and actually receive them?
Automatiskt översatt:
Arra89
Waldo1984
Platina
Waldo1984
1 månad sedan
Euflopqi I believe
Automatiskt översatt:
Lisa2
Platina
1 månad sedan
Hi. I've submitted a complaint against Xpate and am now waiting for their response. Has anyone here actually managed to get a refund from Xpate?
Automatiskt översatt:
DjumK
johnmaddisonn1
Guld
johnmaddisonn1
1 månad sedan
Hi. Thanks for the information. Did you file a chargeback through your bank? And if so, what was Xpate's response?
Automatiskt översatt:
DjumK
Org1991
Guld
Org1991
1 månad sedan
Hi. Mine was DCT. My bank informed me that it was processed by Walleto.
Automatiskt översatt:
DjumK
Org1991
Guld
Org1991
1 månad sedan
Hi. Walleto got back to you pretty quickly. Was your transaction descriptor DCT?
Automatiskt översatt:
DjumK
Loo76
Guld
Loo76
1 månad sedan
Hi. DCT is processed by Walleto. As for just NFRAME, it's processed by Xpate Ltd.
Automatiskt översatt:
voodoo4
Macke96
Guld
Macke96
1 månad sedan
Hej. Jag har inte fått något svar på mitt klagomål ännu. Jag skrev till Xpate igen och nämnde att jag redan hade lämnat in ett klagomål. Jag skrev också att jag väntar på min återbetalning. Men hittills ingen reaktion.
Automatiskt översatt:
voodoo4
Lisa2
Guld
Lisa2
1 månad sedan
Hej. Jag har fortsatt att skriva till XPate, men de har inte svarat alls. Det är kanske inte rätt e-postadress. Jag har också skickat in en återbetalningsbegäran via min bank, men det har inte kommit något beslut än.
Automatiskt översatt:
billi85
johnmaddisonn1
Silver
johnmaddisonn1
1 månad sedan
Hej. Efter flera mejl svarade Xpate äntligen att de inte kunde hitta mina transaktioner i sitt system. De rekommenderade att jag antingen kontaktar min bank eller webbplatsen där jag gjorde betalningen direkt.
Automatiskt översatt:
billi85
voodoo4
Silver
voodoo4
1 månad sedan
Du har rätt. Men hittills har jag inte fått någon återbetalning från vare sig webbplatsen eller Xpate.
Automatiskt översatt:
keejan
Platina
1 månad sedan
Du måste göra en chargeback hos Xpate; då har dessa bedragare ingen chans. De kommer helt enkelt att ignorera dig.
Automatiskt översatt:
johnmaddisonn1
DjumK
Guld
DjumK
1 månad sedan
Hi. I've already filed a complaint, submitted a chargeback request through my bank, and contacted Xpate again, asking them to refund my money. But they still haven't responded. My bank told me the process could take around 45 days, so I'm waiting.
Automatiskt översatt:
johnmaddisonn1
billi85
Guld
billi85
1 månad sedan
Hi. It seems Xpate gives everyone the same response. That's really strange.
Automatiskt översatt:
Romeo87
Diamant
1 månad sedan
Vet någon vilken betalningsleverantör Globalfin.uk använder?
Kan någon hjälpa mig?
Automatiskt översatt:
Loo76
Diamant
DjumK
1 månad sedan
Hej. DCT behandlas av Walleto. NFRAME behandlas av Xpate Ltd.
Hi. DCT is processed by Walleto. As for just NFRAME, it's processed by Xpate Ltd.
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Does walletto give refunds?
Automatiskt översatt:
Loo76
Diamant
1 månad sedan
What other bank descriptors does Walletto use?????
Automatiskt översatt:
Foxtrot90
Diamant
1 månad sedan
Xpate aren’t getting back to anyone at the moment by looks of it. Ignored me for 2 weeks now.