And santcorn how you contact at bab and santcorn I need help this is my e mail junoyoyo05@gmail.com
Automatiskt översatt:
sulee
Aellis
Silver
Aellis
5 månader sedan
Did you refund at santcorn??
Automatiskt översatt:
mausm
Romeo87
Silver
Romeo87
5 månader sedan
ALXEN Roswell, jag kunde inte hitta någon webbplats för en handlare eller något liknande, men betalningsleverantören borde vara Impaya. Varför skickar ni inte en GDPR-förfrågan till Impaya? De står bakom en hel rad av dessa beskrivningar.
Automatiskt översatt:
Unbroken
Utbmitchy
Platina
Utbmitchy
5 månader sedan
Kan du skicka mig information om Golduk? Jag har flera anklagelser mot dem.
A.garcia49@hotmail.com
Tack så mycket
Automatiskt översatt:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
5 månader sedan
Did you get any reply from impaya? I am sending them emails linked in message and even call them for like one month but no reply
Automatiskt översatt:
mausm
Lisa15
Silver
Lisa15
5 månader sedan
De skickade mig en transaktionslista förra året efter att jag skickat in en GDPR-förfrågan. Jag var dock tvungen att påminna dem flera gånger.
Automatiskt översatt:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
5 månader sedan
To what email adres did you send that? And did they refund? They are also Pellopay I think
Automatiskt översatt:
mausm
Lisa15
Silver
Lisa15
5 månader sedan
dpo@impaya.comYouhar ännu inte utfärdat några återbetalningar, men jag arbetar för närvarande med ärendet.
Varför tror du att du är ansluten till Pellopay(.com)?
Automatiskt översatt:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
5 månader sedan
Ah yeah send many many emails to that.. also called the director haha but nothing.
Automatiskt översatt:
mausm
Lisa15
Silver
Lisa15
5 månader sedan
Impaya listar en EU-representant på sin webbplats, Newtech Mobile SIA i Riga. Direktören är densamma som på Impaya. Jag antar också att den operativa verksamheten bedrivs från Riga i Lettland. Kanske borde man kontakta myndigheterna/polisen i Lettland?
Automatiskt översatt:
Lisa15
mausm
Guld
mausm
5 månader sedan
I know that it’s the same… but if they don’t reply haha he blocked my number
Jag kommer att kontakta FCA och begära en utredning. Enligt min uppfattning borde licensierade betaltjänstleverantörer, om de uppfyllde sina due diligence-skyldigheter, inte upprätthålla affärsrelationer med skalbolag, eller senast noggrant ompröva dessa affärsmodeller med avseende på penningtvätt när betydande transaktionsvolymer genereras.
Automatiskt översatt:
Kelly1234
Christis
Diamant
Christis
5 månader sedan
Hey, did your bank provide you with an address where the transactions went?
Automatiskt översatt:
Christis
Silver
5 månader sedan
Hej, banken i Rumänien ger oss inte handlarens adress, den ger oss bara MCC-koderna. Jag är för närvarande på dag 40 och väntar på att se resultatet ☺️
Automatiskt översatt:
Arra89
sulee
Platina
sulee
5 månader sedan
No idea haven't found them
Automatiskt översatt:
Kelly1234
Christis
Diamant
Christis
5 månader sedan
What did you say to the bank for reason of raising chargebacks?
Automatiskt översatt:
Christis
Kelly1234
Silver
Kelly1234
5 månader sedan
Sanningen är den att det är något annat än vad som framgår av utdraget.