Jag fick precis tillbaka det här
Tack för att du kontaktade oss och för informationen du lämnade.
Eftersom du inte var vår direkta klient i detta ärende vill vi se till att du får bästa möjliga stöd och lösning. Av denna anledning rekommenderar vi vänligen att du:
Kontakta din finansiella institution eller bank direkt för att granska och diskutera transaktionerna i fråga. De kan ge detaljerad information om betalningarna och vägleda dig genom eventuella nödvändiga steg.
Kontakta handlaren eller leverantören som du genomförde de ursprungliga transaktionerna med. De kan verifiera debiteringarna från deras sida och hjälpa till med eventuella frågor, justeringar eller återbetalningar om det är lämpligt.
Dessa parter är bäst positionerade att vidta eventuella korrigerande åtgärder och stödja dig med formella tvistlösningsprocesser, om det skulle behövas.
Med vänliga hälsningar,
Ditt supportteam på PayNovus
Vad skickade du som bevis på transaktionerna till dem? Jag har bara historikloggarna från min webbläsare med dem inloggade i dem?
I just got this back
Thank you for contacting us and for the information you provided.
As you were not directly our client in this matter, we want to ensure you receive the most effective support and resolution. For this reason, we kindly recommend that you:
Contact your financial institution or bank directly to review and discuss the transactions in question. They can provide detailed information about the payments and guide you through any necessary steps.
Reach out to the merchant or vendor with whom you conducted the original transactions. They will be able to verify the charges on their end and assist with any questions, adjustments, or refunds if appropriate.
These parties are best positioned to take any corrective actions and support you with formal dispute resolution processes, should they be needed.
Kind regards,
Your support team at PayNovus
What did u send for prove of transactions to them? I just have the history logs from my browser with them logged in it?
Automatiskt översatt: