Jag hoppas att dina betalningar också gjordes via paynovus🥰 Om du vill påskynda ditt ärende, skicka mig alla betalningskvitton som du misstänker har gått igenom dem via e-post. För de kommer att be om detta i sitt nästa svar! De accepterar inte SS-betalningar, de ber om "En kopia av bankutdraget som markerar transaktionerna (känsliga uppgifter bör redigeras)". Jag laddade bara upp betalningskvittot från Revolut.
De bad även om annan information, inklusive "Handlare/webbplats där betalningen gjordes", men jag svarade inte på den andra informationen, jag lämnade bara ett kvitto på betalningen och sa att betalningarna gick via er.
I hope your payments were also made by paynovus🥰 If you want to speed up your case, send me by email all the payment receipts that you suspect went through them. Because they will ask for this in their next reply! They do not accept SS payments, they ask for "A copy of the bank statement highlighting the transactions (sensitive data should be redacted)" I only uploaded the payment receipt from Revolut.
They also asked for other information, including "Merchant / website where the payment was made", but I did not respond to the other information, I just provided a receipt for the payment and said the payments went through you.
Toivon että sinun maksujesi takana oli myös paynovus🥰 Jos haluat nopeuttaa tapaustasi lähetä jo nyt sähköpostilla kaikki maksukuitit jotka epäilet kulkeneen heidän kauttaan. Koska he tulevat pyytämään tätä seuraavassa vastauksessaan! He eivät hyväksy ss maksusta, he pyytävät "A copy of the bank statement highlighting the transactions (sensitive data should be redacted)" minä latasin vain revolutista kuitin maksusta.
He pyysivät myös muita tietoja mm. "Merchant / website where the payment was made" mutta en vastannut muihin tietoihin, toimitin vaan kuitin maksusta ja sanoin maksut kulkivat sinun kauttasi.
Automatiskt översatt: