Till administrationen, kan ni förklara vad jag behöver göra för att låsa upp den här turneringen? Tack på förhand.
Automatiskt översatt:
danielferrazdelly
Jaroslav
Platina
Jaroslav
1 månad sedan
PRESENTKORT
NÄR
VÄNTAR FÖR EVIGT
Automatiskt översatt:
Jaroslav
Forum and Reviews Administrator
Salvata1312
1 månad sedan
Till administrationen, kan ni förklara vad jag behöver göra för att låsa upp den här turneringen? Tack på förhand.
To the administration, can you explain what I need to do to unlock this tournament? Thanks in advance.
До администрацията , може ли да ли обясните какво трябва да направя за да ми се отключи този турнир.Благодаря предварително
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Hi, I shared the outcome on telegram or you can do so on other sites and it was unlocked for me.
Automatiskt översatt:
danielferrazdelly
Platina
1 månad sedan
Du måste bara radera det.
Sanningen har sagts.
Om du vill betala, skicka bara kampanjkoden.
Du skickade den inte. Det är för att du inte vill.
ÄR DET SANT ELLER INTE?
Det är min poäng.
25 dollar
.....
Automatiskt översatt:
Jaroslav
danielferrazdelly
danielferrazdelly
1 månad sedan
Everyone has already replied. Juraj is waiting to receive the GiftCards from his colleagues so he can send them out. If he had them, you would already have yours too. You will receive it, just like hundreds of players before you did. There is no need to write here every day, I already told you that.
Automatiskt översatt:
Salvata1312
Guld
Jaroslav
1 månad sedan
Hej, jag delade resultatet på Telegram eller så kan du göra det på andra webbplatser och det låstes upp för mig.
Hi, I shared the outcome on telegram or you can do so on other sites and it was unlocked for me.
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Jag har inte Telegram, vilken annan webbplats kan jag använda?
Automatiskt översatt:
Salvata1312
Guld
Jaroslav
1 månad sedan
Hej, jag delade resultatet på Telegram eller så kan du göra det på andra webbplatser och det låstes upp för mig.
Automatiskt översatt:
1 månad sedan
Jag har inte Telegram, var annars kan jag låsa upp det?
Automatiskt översatt:
Jaroslav
Salvata1312
Salvata1312
1 månad sedan
When you end the tournament and click on share, you have couple of options where to share your results. 🙂
Click share-
And this is what you should get-
Pick one and share it. After that you should have exclusive tournament open.🙂
Automatiskt översatt:
danielferrazdelly
Jaroslav
Platina
Jaroslav
1 månad sedan
Okej. Grattis till er alla.
Jag är mållös
All ära går till CASSINO GURU.
.
Jag ber om ursäkt för att jag tvivlar på CASSINO GURU-teamet.
GRATTIS.
Ändrad
Automatiskt översatt:
Jaroslav
danielferrazdelly
danielferrazdelly
1 månad sedan
As I told you, sometimes it takes only time. We don't have intentions to not give prizes to players who won the tournament. 🙂
Enjoy it.
Automatiskt översatt:
danielferrazdelly
Platina
1 månad sedan
"Jag sa ju ju att ibland tar det bara tid. Vi har ingen avsikt att inte ge priserna till spelarna som vann turneringen. 🙂 Njut!"