Jag tillhandahåller nya och obestridliga bevis på att 1xBet fortfarande använder ett bedrägligt insättningssystem. Idag blev jag instruerad att sätta in pengar på numret 0960578935. Men när jag kontrollerade detta nummer i E-Birr-systemet visade det två helt olika namn: 'Nasri Maxamed Xusen' och 'Tolashii Surrum Chonnaloo'.
Detta är organiserad stöld. De använder personliga konton under flera identiteter för att fånga och stjäla från kunder, precis som agenten som tidigare fick sparken för att ha stulit mina 200 ETB.
Jag kan inte lita på det här företagets verksamhet. Jag vägrar att markera mitt ärende som "Löst" och jag kräver en formell ersättning på 3 000 ETB för de pågående trakasserier, risker och psykiska stress de har orsakat mig under de senaste 20 dagarna. Vänligen granska dessa skärmdumpar som bevis på deras kriminella verksamhet.

I am providing fresh and undeniable evidence that 1xBet is still using a fraudulent deposit system. Today, I was instructed to deposit money to the number 0960578935. However, when checking this number in the E-Birr system, it showed two completely different names: 'Nasri Maxamed Xusen' and 'Tolashii Surrum Chonnaloo'.
This is organized theft. They are using personal accounts under multiple identities to trap and steal from customers, exactly like the agent who was previously fired for stealing my 200 ETB.
I cannot trust this company's operations. I refuse to mark my case as 'Resolved' and I demand a formal compensation of 3,000 ETB for the ongoing harassment, risk, and psychological stress they have caused me over the last 20 days. Please review these screenshots as proof of their criminal activities.
Automatiskt översatt: