här är historien:
Sedan jag var liten sa jag till mig själv - en dag kommer jag att kunna se liveshowen "Le Cirque de Soleil" -
Tiden gick, jag började resa över världen, och djupt i mitt undermedvetna fanns den där vaga drömmen. Så en dag före jul frågade min rumskamrat mig helt direkt
-Jag har en present till dig, jag vet inte om du kommer att gilla, men innan låt mig veta; har du sett Le cirque de Soleil?
-Självklart känner jag dem, varför frågar du, ? inte du...
-- Japp, jag har en extra biljett för att du ska se liveshowen.
GOD JUL.
Och för att göra historien kort. Det var den bästa julklappen jag någonsin fått. Det ironiska med det är att det var den sista showen som Canadian Corporation hade innan de gick i konkurs på grund av Covid.
here is the story:
Since i was a kid I said to myself - one day i will be able to see the live show "Le Cirque de Soleil" -
The time passed, I start traveling over the world, and deep in my subconscious there was that vague dream. Then one day before Christmas, My roommate asked me all out of the blue
-I have a gift for you, I don't know if you will like, but before let me know; have you seen Le cirque de Soleil?
-OF course i know them, why you ask, ? don't you...
-- YUp, I have one extra Ticket for you Firs view to The Live Show.
MERRY CHRISTMAS.
And to make the story short. That was the best Christmas Gift i ever received. The irony of that is that was the last Show that Canadian Corporation had before they went out of business because of Covid.
Automatiskt översatt: