1 år sedan

Det var verkligen imponerande och intressant att försöka gissa vilka bilderna var. Det var också avkopplande. Jag kommer definitivt att spela det igen
It was really impressive and interesting to try and guess what the images were. Also was relaxing.I will definitely play it again

Det var roligt
Redo
Det var superkul och intressant att försöka gissa bilderna – och ärligt talat, lite avkopplande också. Jag kommer definitivt att spela det igen!
Lycka till alla
Jag hoppas jag vinner!!
Trevligt spel
Det var något både fascinerande och lugnande med att gissa bilderna. Jag kommer säkert tillbaka till det igen.

Riktigt trevligt spel
Det var riktigt coolt! Jag älskade att försöka lista ut bilderna – det var roligt och chill. Jag spelar det helt igen
Jag är redo
Jag hoppas att poängen inte spelar någon roll😁
Jag förväntade mig inte att det skulle vara så roligt, men att försöka gissa vad bilderna var visade sig vara riktigt imponerande och förvånansvärt engagerande. Vissa var knepiga, men det gjorde det bara mer tillfredsställande när jag fick dem rätt. Dessutom hade det hela den här avkopplande atmosfären som gjorde det lätt att komma in i.
Jag hade ärligt talat en fantastisk tid med den. Att försöka ta reda på vad varje bild verkligen var drog mig in – det var både utmanande och superintressant. Några av bilderna fick mig verkligen att tänka till, men det var en del av det roliga. Ovanpå det kändes det ganska lugnande, nästan som en liten mental paus. Jag kommer definitivt att prova igen någon gång snart.
Andra
Tredje