Eftersom mitt land inte kvalificerade sig (igen) för det stora evenemanget, kommer jag att stödja andra länder. Jag minns att jag gillade att titta på Costa Rica 2014 , satsade till och med på dem när de spelade mot Italien, vilket gav mig en bra summa pengar (oddset var över 12.00). Jag gillar också Portugal där jag bodde ett tag så det är ett annat favoritland.
Tips på vinnaren? Även om jag läste Samuel Eto'o hävdar att Kamerun kommer att vinna i finalen mot Marocko, skulle jag säga att det snarare är hans önskan än något som är nära verkligheten. Om jag var tvungen att satsa på ett land skulle jag säga Frankrike , men jag tror också att Kroatien kan göra ett fantastiskt resultat på det kommande VM 🙂. Även om Brasilien har en fantastisk trupp på tidningen så tror jag inte att deras offensiva spelstil kommer att fungera mot starka europeiska motståndare, men vi får se 🙂
Since my country didn't qualify (again) for the big event, I'm going to support other countries. I remember I liked to watch Costa Rica in 2014, even made a bet on them when they played against Italy, which earned me a good amount of money (the odds were over 12.00). I also like Portugal where I lived for a while so that's another favourite country.
Tips on the winner? Even though I read Samuel Eto'o claims that Cameroon is going to win in the final against Morocco, I'd say it's rather stays his wish than anything close to reality. If I had to bet on one country, I'd say France, but I also believe Croatia could make a great result on the upcoming World Cup 🙂. Even though Brazil has a great squad on the paper, I don't think their offensive playstyle is going to work against strong European opponents, but we'll see 🙂
Ändrad av författare 2 år sedan
Automatiskt översatt: