Raketpotten är skyldig mig 190 000 , jag har använt webbplatsen i 12 månader insatt 72 gånger , jag hade en storvinst vann 190 000 försökte ta ut några pengar och de bad om ID när de lämnades över sa de att jag är förbjuden att spela där . eftersom jag är från Storbritannien och nu har blockerat mig , är det någon som inte är nästa steg att ta för att hantera detta ja jag förstår att jag inte borde spelat som jag var från Storbritannien , men de har tagit tusentals av mig de senaste 12 månaderna utan att fråga efter något id så fort jag vinner stort vill de se dokument, det var en brittisk streamer som marknadsför dem till det brittiska folket som ledde mig till deras hemsida, det är en skam. Jag har alla bevis som i alla transaktioner för de senaste 12 månaderna har det vinnande saldot och de uttag jag försökte göra
Rocket pot owe me 190k , I’ve been using there site for 12 months deposited 72 times , I had a big win won 190k tried withdrawing some funds and they asked for ID once was handed over they said I’m banned from playing there site as I’m from the uk and now have blocked me , does anyone no the next step to take to deal with this yes I get I shouldn’t of been playing as I was from the uk ,but they’ve took thousands of me the last 12 months without asking for any id as soon as I win big they wanna see documents, It was a uk streamer promoting them to the uk people that lead me to there website it’s a disgrace I have all the evidence as in all transactions for the last 12 months have the winning balance and the withdrawals I tried to make