Den 15 augusti gjorde jag ett uttag på 6000,06 euro via banköverföring. Det har gått tre veckor nu och jag har inte fått min betalning, jag har kontaktat 888 kundtjänst bara för att få veta att överföringen gjordes och jag borde frågade med min affärsbank vilket jag gjorde och fick veta att det inte har gjorts några överföringar till mitt konto ännu. Jag fortsatte att maila deras (888) transaktionsteam bara för att få veta att mitt problem kommer att undersökas och de kommer att återkomma till mig. ...hittills väntar jag fortfarande på deras svar och min betalning.
On the 15th of August I made a withdrawal of 6000.06 euro via wire transfer.its been three weeks now and I haven't received my payment, I have reached out to 888 customer care only to be told that the transfer was made and I should enquire with my commercial bank which I did and was told that there were no transfers done to my account as yet.i continued emailing their (888 )transaction team only to be told that my issue will be investigated and they will get back to me ....so far I am still awaiting their reply and my payment.