Mitt namn är farxiya och jag är en verifierad spelare hos 1xBet. Mitt spelar-ID är 528816207.
För över två år sedan skickade jag in en uttagsbegäran på 8 000 dollar. Jag tillhandahöll alla nödvändiga KYC-dokument och följde alla instruktioner från deras team. Mitt konto är fullständigt verifierat.
Men sedan dess:
• Mitt uttag har inte behandlats
• 1xBets säkerhetsteam har ignorerat alla mina e-postmeddelanden och meddelanden
• Jag har inte fått några uppdateringar, inga förklaringar och inget stöd
Detta har orsakat mig allvarlig känslomässig och ekonomisk stress. Jag känner mig helt övergiven som kund. Det har inte funnits någon anledning att hålla tillbaka mina pengar så här länge. Jag tror att mitt ärende avsiktligt ignoreras, vilket känns som bedrägeribeteende.
Jag begär:
1. Omedelbar återbetalning av mitt uttag på 8 000 dollar
2. En formell förklaring till varför det försenades
3. Ansvarsskyldighet från 1xBets support- och säkerhetsteam
Snälla hjälp mig att lösa den här frågan. Jag är redo att tillhandahålla alla dokument och skärmdumpar som bevis.
Tack.
My name is farxiya and I am a verified player with 1xBet. My Player ID is 528816207.
Over 2 years ago, I submitted a withdrawal request for $8,000. I provided all the necessary KYC documents and followed every instruction given by their team. My account is fully verified.
However, since then:
• My withdrawal has not been processed
• The 1xBet security team has ignored all my emails and messages
• I have received no updates, no explanations, and no support
This has caused me severe emotional and financial distress. I feel completely abandoned as a customer. There has been zero justification for holding my money for this long. I believe my case is being intentionally ignored, which feels like scam behavior.
I am requesting:
1. Immediate release of my $8,000 withdrawal
2. A formal explanation of why it was delayed
3. Accountability from the 1xBet support and security teams
Please help me resolve this matter. I am ready to provide all documents and screenshots as proof.
Thank you.