Hej Daniel,
Jag har skickat ett mail till dem. Jag uppfyllde alla omsättningskrav och kan skicka en skärmdump som bevisar det. Anledningen till att den avbröts finns nedan. Det är inte vettigt eftersom mitt kontosaldo är $203. Nu väntar jag ytterligare 2 dagar och hoppas att det inte ställs in igen. Jag pratade med chatten och de sa att "höja ytterligare en begäran om uttag nu när mitt saldo är $203". Det var $203 i första hand och jag har inte rört det sedan dess. Nedan är deras anledning. Som jag sa är det ingen mening. Jag hade $203 på mitt konto och har fortfarande. $203 är uppenbarligen mer än de $200 de nämnde. Jag har också satsat på bara slots och nått satsningskravet på $3k lätt (jag har satsat över $5k)
Detta är deras svar.
Vi är ledsna att informera dig om att din begäran om uttag har avvisats eftersom du inte har tillräckligt med saldo för att dra av välkomstgratischip på $100
Nödvändigt saldo på ditt konto vid tidpunkten för uttag: $200 (bonusbeloppet kommer att dras av, och det lägsta uttaget som vi behandlar är $100. Eftersom det handlar om $100 Free Chip Bonus, är den maximala utbetalningen $100, därför måste du har ett saldo på $200 på ditt konto)
nedan är min kontosammanfattning. Saldot på 103 $ är efter att de dragit av de 100 $ som väntar på uttaget. Jag ser ingen giltig anledning till att den avbröts.
Uttag
Aktuellt saldo :
103.00
Nuvarande land :
Förenta staterna
Aktuell valuta:
USD
Omsättningskravsbelopp:
3 000,00 USD
Insatsbelopp:
5 129,25 USD
Satsning slutförd:
Ja
Väntande uttag: $100
Hi Daniel,
I have sent them an email. I met all wagering requirements and can send a screenshot proving it. The reason they gave for it being canceled is below. It doesn’t make sense because my account balance is $203. Now I wait another 2 days and hope it doesn’t get canceled again. I spoke with chat and they said to "raise another withdrawal request now that my balance is $203". It was $203 in the first place and I haven’t touched it since. Below is their reason. As I stated, it makes no sense. I had $203 in my account and still do. $203 is obviously more than the $200 they mentioned. I also have wagered on nothing but slots and reached the $3k wagering requirement easily (I’ve wagered over $5k)
This is their response.
We are Sorry to inform you that your withdrawal request has been rejected as you do not have enough balance to deduct Welcome Free Chip of $100
Required balance in your account at the time of Withdrawal: $200 (the bonus amount will be deducted, and the minimum withdrawal that we process is $100. As this is about $100 Free Chip Bonus, the max cash out is $100, therefore you need to have a balance of $200 in your account)
below is my account summary. The $103 balance is after they deducted the $100 pending withdrawal. I see no valid reason it was canceled.
Withdrawals
Current Balance :
103.00
Current Country :
United States
Current Currency :
USD
Wagering Requirement Amount :
3,000.00 USD
Wagered Amount :
5,129.25 USD
Wagering Completed :