Min erfarenhet av Wovebet har varit tuff. Jag har sett folk säga att en utbetalning kom efter en insättning. Andra sa att ingen utbetalning kom alls. Min egen erfarenhet lutar åt den andra gruppen.
En agent sa att en insättning på tvåhundra dollar skulle frigöra mitt konto för ett uttag. Jag följde den instruktionen. Två agenter bekräftade till och med grönt ljus för mitt uttag. Efter det ändrades historien. De bad om mer pengar. Jag avvisade. Jag berättade för dem att deras egna sidor om regler, säkerhet och licenser aldrig nämner extra avgifter för ett uttag. Jag nämnde också skärmdumpar från chatten. Efter det begärde en agent en avgiftsbefrielse och sa att ett uttag skulle fungera.
Ingenting har förändrats. Chatten upprepar sig om samma sak om den övre ledningen. Varje uppföljning slutar med ett meddelande om att en åtgärd har genomförts, sedan ytterligare ett meddelande om att en spärr blockerar uttaget. Den här loopen har pågått i flera dagar.
Jag skickade ett mejl till kundsupporten. Inget svar än. Om en utbetalning dyker upp kommer jag att uppdatera den här tråden.
My experience with Wovebet has been rough. I saw people saying a payout came through after a deposit. Others said no payout at all. My own experience leans toward the second group.
An agent told me a two hundred dollar deposit would clear my account for a withdrawal. I followed that instruction. Two agents even confirmed a green light for my withdrawal. After that, the story changed. They asked for more money. I pushed back. I told them their own pages on rules, security, and licensing never mention extra fees for a withdrawal. I also mentioned screenshots from the chat. After that, an agent claimed a fee waiver and said a withdrawal would work.
Nothing changed. The chat keeps looping the same line about upper management. Every follow up ends with a message saying a fix went through, then another message saying a hold blocks the withdrawal. This loop has gone on for days.
I sent an email to customer support. No reply so far. If a payout shows up, I will update this thread.