Hjälp mig att hitta en väg ut ur situationen! Jag vann 200 euro på bookmakaren PINNACLE, jag har ingen rätt att ta ut kortet, de skriver från supporttjänsten, då skapade jag en Skrill-plånbok för fiktiva data, och nu kan jag inte bekräfta kontot i Skrill-plånboken, berätta för mig hur löser man problemet? min Skrill-plånbok kunde jag inte skicka ett uttag, eftersom jag var registrerad till en annan post och mailen på kontoret och i plånboken måste vara desamma. Jag ger hälften av vinsterna om vi på något sätt hittar en lösning
Help me find a way out of the situation! I won 200euro at the PINNACLE bookmaker, I have no right to withdraw to the card, they write from the support service, then I created a Skrill wallet for fictitious data, and now I can not confirm the account in the Skrill wallet, tell me how to solve the problem? my Skrill wallet, I could not send a withdrawal, since I was registered to another mail, and the mails in the office and in the wallet must be the same. I give half of the winnings if we find a solution somehow
Помогите найти выход из ситуации!Я выиграл 200euro в букмейкерской конторе PINNACLE ,вывести на карточку не имею право пишут из службы поддержки,тогда я создал кошелек скрилл на выдуманные данные,и теперь не могу подтвердить аккаунт в кошельке Skrill,подскажите как решить проблемму?на свой кошелек Skrill я не мог отправить вывод,так как зарегестрирован на другую почту,а почты в конторе и в кошельке должны совпадать.Даю половину от выигрыша если найдем решение како-нибудь