Would you mind emailing mail with what you said for them to refund you? I would greatly appreciate that and if you’d like I’d absolutely compensate you for this as it’s a larger amount 🤞🏻
De kommer förmodligen att behöva mer information och skicka samma meddelande som jag postade på bilden. När du har skickat allt detta kommer de att behandla återbetalningarna inom några timmar, och du får pengarna på din bank inom två arbetsdagar.
Har någon provat en chargeback för varor som inte mottagits med Payver? Min bank säger helt enkelt att jag ska kontakta handlaren, inte personen som behandlade betalningen. Jag kan inte hitta en lösning på detta.
Ja, Dsolpay är helt kopplat till Swipez. Skicka transaktionerna där Dsolpay visas, tillsammans med datum och tid för debiteringen, och dölj din känsliga kontoinformation. Betalningsfristen är vanligtvis cirka 120 dagar via banken, men det finns många sätt att förlänga den perioden.
Om du skickar in all dokumentation korrekt tror jag inte att du kommer att få några problem. Om du inte får allt direkt från handlaren kan du alltid gå via banken. Jag önskar dig lycka till 🍀