Svarade direkt tillbaka med detta:
Hej Lee,
Det var tänkt att vara en laglig spelsajt från Storbritannien. Jag hade aldrig för avsikt att köpa kryptovaluta, så någon måste ha använt mina kortuppgifter för att göra detta. Jag har inga kryptokonton hos dessa handlare.
Webbplatsen har inte laglig rätt att ta emot betalningar från kunder i Storbritannien om du noterar att transaktionerna är i euro, så det är uppenbarligen en olaglig operation med metoder för att kringgå betalningsregler med Mastercard.
Spelkommissionen är för webbplatser med licens i Storbritannien, det är bara att du inte får vara ärlig i dina svar.
Hälsningar Paul.
Replied straight back with this:
Hi Lee,
Well it was meant to be a legal gambling site from the UK I never intended to buy crypto currency so someone has to have used my card details to do this I do not have any crypto accounts with these merchants.
The site is not legally allowed to take any payments from customers in the UK if you note the transactions are in Euros so it is obviously an illegal operation using methods to bypass payment rules with Mastercard.
The Gambling Commission is for UK licensed sites that what you just are not getting to be honest in your replies.
Regards Paul.
Automatiskt översatt: