Eftersom spelspärren finns kvar på ditt betalkort och de betalningar du har gjort till Flora Finance and Deser Ltd inte omfattas av denna spärr, kan jag inte hålla med om att ett bankfel har uppstått när dessa betalningar debiterar ditt konto. För mer information om den support vi erbjuder kunder med spel, besök www.tsb.co.uk/help-and-support/gambling-support.
Det här är vad jag får tillbaka från TSB. Jag har gett dem så mycket bevis som möjligt och fått höra att de inte kan göra någonting och att de inte heller ser webbplatser som använder tredjepartswebbplatser med olika MCC-koder som olagliga.
As the gambling block remains on your debit card and the payments you have made to Flora Finance and Deser Ltd are not covered by this block, I cannot agree a bank error has occurred with these payments debiting your account. For further information about the support we offer customers with gambling please visit, www.tsb.co.uk/help-and-support/gambling-support.
this is what I get back from TSB, I have given them as much evidence as possible and just been told they can’t do anything and they also don’t see the sites using third party sites with different MCC codes as illegal
Automatiskt översatt: